20. születésnapomra: Lana Del Rey torta

Aki ismer, az tudja rólam, hogy elszánt Lana Del Rey-rajongó vagyok, alig hallgatok zenét, de ha mégis, akkor valószínűleg az ő dalait. Eg...

Aki ismer, az tudja rólam, hogy elszánt Lana Del Rey-rajongó vagyok, alig hallgatok zenét, de ha mégis, akkor valószínűleg az ő dalait. Egyszerűen annyira imádom a stílusát, hogy még az egyik vizsgámon is (ahol egy szabadon választott kulturális jelenséget vagy műalkotást kellett bemutatni), Lana egyik videoklipjét elemeztem. Sőt, ha egyszer kislányom lesz, Lanának szeretném hívni (na jó, ehhez nem ragaszkodok feltétlenül). Így a huszadik születésnapi tortám is a kedvenc énekesnőmet mintázza. 



Vagyis jobban mondva: mintázná, mert bár két teljes órát töltöttem csak a festéssel, mégsem sikerült felismerhetővé tennem... De sebaj, ahhoz képest, hogy rettegtem attól, hogy egy nagy festékpaca lesz a torta, egészen jól sikerült. Szeretném azt hinni, hogy papírra jobban meg tudtam volna festeni, de tortán iszonyú nehéz volt, főleg mivel három szín állt csupán rendelkezésemre, és abból kellett mindent kikevernem. Szerintem egy hozzám hasonló elmebeteg fanatikus rajongó felismeri rajta Lanát (ha pedig nem, akkor tényleg kudarcot vallottam :D). Mindenesetre egy dalszövegrészletet is kanyarítottam a tortára, hogy felismerhetőbb legyen. A Lolita című dalából származik ez a kis részlet, és szerintem eléggé találó. Szó szerinti fordításban azt jelenti, hogy akarom a tortámat és meg is akarom enni... Ez egy angol közmondásra utal (You can't have your cake and eat it too), ami magyarul kb. annyit tesz, hogy egy fenékkel két lovat nem lehet megülni. :D


Ezt a képet próbáltam átvinni a tortára, hát nem sikerült túl jól... bár a rózsák talán hasonlítanak :)


És egy kicsit a belsejéről: ez egy vakondtúrás-torta, de persze nem olyan alakú :) Viszont ez a kedvenc tortám, és ilyen alakban is ugyanolyan finom, mint "túrásként" :D (Mindehhez kb. 8 dl Hulalát használtam fel és öt banánt)


Nektek hogy tetszik ez a torta? :)





Olvastad már?

13 hozzászólás

  1. Hát te eszméletlenül ügyes vagy!!! Nagyon klassz lett! Gyönyörű!! ;) És hát akkor nagyon sok boldog születésnapot kívánok kedves blogger-társam :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy! :) Örülök, hogy ennyire tetszik a torta, és köszönöm szépen a jókívánságot :)

      Törlés
  2. Szerintem tök jól sikerült! Boldog szülinapot kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :)

      Törlés
  3. Szerintem is szuper lett és felismerhető is. :)) Boldog születésnapot!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így látod! :P Nagyon szépen köszönöm!! :)

      Törlés
  4. Elképesztő, hogy milyen ügyes vagy! Nagyon szép, és biztosan finom is volt. Boldog Születésnapot kívánok! :}

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hamar el is fogyott, mindenkinek ízlett :) Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! :)

      Törlés
  5. Boldog Születésnapot!
    Nagyon durván jóra sikeredett, ciki de nem ismerem ezt a lányt, viszont arról amelyik képről festetted szerintem nagyon látszik a hasonlóság :)
    Le a kalappal!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Nem ciki egyáltalán, annyira nem népszerű, vagy ahogyan kommunikáció- és médiatudomány szakosként mondanom kellene "inkább underground mint mainstream" :DD De annak nagyon örülök, hogy szerinted hasonlít a két kép! :))

      Törlés
  6. Boldog szülinapot! Igazán nagyon szép a torta! Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  7. Istenem*_* Én is imádom Lanát, az első bekezdést mintha rólam írtad volna:D Szerintem szuperül megfestetted, én is festettem már ételfestékkel tortára, úgyhogy átérzem mennyit küzdöttél vele!:D De abszolút szuper a végeredmény.:)

    VálaszTörlés

Flickr Images