Your skin so golden brown...

Az a fura ötletem támadt, hogy mostantól, ha valamilyen összeállítást megmutatok nektek, címnek Lana Del Rey dalaiból választok idézetet...

Az a fura ötletem támadt, hogy mostantól, ha valamilyen összeállítást megmutatok nektek, címnek Lana Del Rey dalaiból választok idézetet (ugyanis mindig nagy bajban vagyok, amikor címet kell adnom egy efféle bejegyzésnek). Nem tudom, mennyire ismeritek és szeretitek az énekesnőt, de nekem ő a kedvencem (sőt, tulajdonképpen csak az ő dalait hallgatgatom újra meg újra). Ez a részlet Lana American című dalából származik, és azért esett erre a választásom, mert szerintem ez a szett remekül kiemeli a napbarnított bőrt :)




Aznap, amikor ezt a szettet viseltem, egyik barátnőmmel találkoztam. Szaninak hívják, és nagyon imádom :) Régóta ismerjük egymást, 14-15 éves korunk óta. Sajnos ritkán találkozunk, de két-három havonta legalább egyszer szakítunk időt egymásra, beülünk egy kávézóba és elmeséljük, kivel mi történt ez alatt az idő alatt. Ilyenkor le sem lehet minket lőni! A barátságunk szerintem jó példa arra, hogy nem kell minden nap együtt lógni vagy beszélni ahhoz, hogy ne szakadjon meg egy jó baráti kapcsolat két ember között. Bocsi, hogy ilyen személyes részletet csempésztem megint a bejegyzésbe, csak valahogy ide illőnek éreztem :D

Na de visszatérve az öltözékre: a világos ruhadarabokhoz arany és barna színű kiegészítőket választottam. A szandál egyébként azért érdekes, mert 13 éves koromban vásároltam (tehát már lassan hét éve). Évek óta nem is volt a lábamon, de annyira elkeserített, hogy a kiterjedt keresgélés ellenére nem találtam egy jó kis telitalpú szandált idén, amiben nem lötyög a lábam... Próba-szerencse alapon előástam szegény kis 35-ös szandálomat a szekrény mélyéről, és újra megszerettem. Tanulság: ne dobjátok ki rögtön a nem használt/megunt holmikat, főleg, ha hozzám hasonlóan gyerekméretűek vagytok :D

A halvány rózsaszín felsőt néhány hete vettem a H&M-ben, mindössze 2000 Ft-ért. Remek dolgokat lehet most beszerezni nagyon olcsón, úgyhogy ha eddig nem néztetek szét a leárazott holmik között, mindenképpen tegyétek meg. A felsőn kívül egy sötétkék fonott strandtáskát is beszereztem (2000 Ft), valamint egy fekete atlétát (700 Ft!). 

Felső: H&M 
Nadrág: turkáló
Szandál: kínai
Táska: Bijou Brigitte
Nyaklánc: anyukámtól kaptam
Karkötő: Spanyolországban vettem,
de itt láthattok egy hasonlót






Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Tökéletes címet választottál!!! Gyönyörűen kiemeli a szett a barna bőröd, nagyon irigykedek most. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod, kedves tőled :) Ó, közel sem vagyok még olyan barna, mint amennyire szeretnék, az a baj, hogy lassan barnul a bőröm. De még hosszú a nyár, Neked is sok időd van lebarnulni :)

      Törlés
  2. nagyon csinos összeállítás, és tényleg gyönyörűen kiemeli a barna bőrödet! a felső pedig nagyon tetszik. ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök, hogy tetszik, én is nagyon szeretem, mert egyszerű és mégis elegáns :)

      Törlés
  3. Tetszik az öltözéked, nagyon szép barna vagy! :) A ruhád csak még jobban kiemeli.

    VálaszTörlés

Flickr Images