Tanulósarok & a gyertyatartó új élete

Ebben a bejegyzésben egyszerre két újdonságot is szeretnék megmutatni nektek. Egy hete újrafestettük a szobámat (majdnem ugyanolyan szín...

Ebben a bejegyzésben egyszerre két újdonságot is szeretnék megmutatni nektek. Egy hete újrafestettük a szobámat (majdnem ugyanolyan színű, mint volt, de egy kis árnyalatbeli különbség azért van). A "tanulósarkom" soha nem tetszett, olyan összevissza volt, szinte hozzá volt nőve az ágyamhoz, úgyhogy átrendeztem kicsit. Ezen kívül egy régi gyertyatartó is új külsőt kapott, és az íróasztalom fő díszévé vált.



Az íróasztalomat egyszerűen szembefordítottam az ággyal, és így máris megváltozott a szoba hangulata, sokkal inkább elkülönül a két bútordarab, és végre nem kell kitekert nyakkal néznem a laptopot az ágyból. Amint látjátok, az Eiffel-tornyos festményem, amit már korábban megmutattam nektek, le lett festve (de nem is bánom, hiszen kicsit már meguntam). Az asztal fölötti montázst viszont sikerült egyben átmenekítenem anyuék szobájába a festés során, és ugyanúgy visszatennem a falra :)


Ez a fából készült gyertyatartó öregebb nálam - anyukám kapta, amikor beköltözött az első lakásába. A formája mindig is tetszett, a színéről viszont nekem állandóan Drakula kastélya jutott eszembe. :D Rengeteg inspiráló képet találtam a neten, gyönyörű fehér gyertyatartókról, melyek meghatározhatják egy-egy szoba vagy asztal stílusát, hangulatát, így hát gondoltam egyet, és átfestettem. 

Fehér olajfestéket használtam. Ennek előnye, hogy szépen, egyenletesen fed, és könnyű vele dolgozni, hátránya viszont az, hogy napokba telik, mire megszárad. Kint festettem az udvaron, (mert elég erős szaga van sajnos) és szerencsére száraz időnk volt, úgyhogy kint maradhatott a gyertyatartó, amíg teljesen meg nem száradt. (Tipp: a bőrödre cseppent festékpöttyöket másodpercek alatt el lehet tüntetni egy kis körömlakklemosóba mártott vattapamaccsal, illetve fülpiszkálóval.)


Így néz ki a végeredmény. Nagyon elégedett vagyok most a szobámmal, az asztal áthelyezésével sokkal letisztultabb lett. Szerintem a fal színében bekövetkezett változás is észrevehető (még Viktor is észrevette, pedig a férfiak általában nem igazán tartják fontosnak az apró árnyalatbeli különbségeket :) A második képen az egyik rendhagyó "közös képünk" látható. A fenti fényképen baba Dóri, az alsón pedig baba Viktor :D


Nektek hogy tetszik? :)
Ti festettetek már át kisebb-nagyobb dísztárgyakat, hogy passzoljanak egy-egy szoba stílusához? 





Olvastad már?

15 hozzászólás

  1. Annyira szépek ezek a fehér dísztárgyak. :) Kár, hogy az én szobám színéhez és hangulatához inkább a drakulás dolgok illenek, de szeretném, ha egyszer saját lakásom lesz, akkor a szobádhoz hasonlóan szeretném berendezni, olyan kis hangulatos, mindig olyan vágyakozva nézegetem a képeid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Korábban nem szerettem a fehér bútorokat és tárgyakat, túl kórház-szerűnek tartottam őket, de hát változik a stílusunk, ahogy "növünk" - öregszünk... :D Sok időbe telt így kialakítgatni a szobámat, de kívánom, hogy idővel te is találd meg álmaid lakását, és persze álmaid hálószobáját :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a szobád, nagyon csajos :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszik :) Romantikus lélek vagyok! :D

      Törlés
  3. Nagyon jó lett, a szoba, az egész...:) Díjat kaptál tőlem:http://picimosoly.blogspot.sk/2013/07/gabicatol-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, és a díjat is :) Nagyon jól esik, csak sajnos most nincs időm "visszadíjazgatni", ugyanis barátommal hajnalban indulunk nyaralni és éppen csak 5 percre ültem ide a géphez, a nagy készülődések közepette :)

      De köszönöm még egyszer :)

      Törlés
    2. Megvár :) Kellemes nyaralást! :)

      Törlés
  4. Most én is szobaátalakítást tervezek, ha minden igaz, ebben a hónapban lesz újra festve a fala. A fehér tárgyak nekem is tetszenek, letisztultságom és finomságot árasztanak, de mivel az összes bútorom fából van, így inkább a fa színek dominálnak, ahhoz annyira nem áll jól. De nagyon tetszik az egész összhatás, szépséges! :) Megkérdezhetem, hogy az ágytakaródat hol vetted? Régóta vadászok egy normálisra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Az igazat megvallva az én ágyam is fenyőfa, a szekrényem pedig juhar árnyalatú, de valahogy jól megférnek a fehér asztallal :) Az ágytakaróm egy egyszerű ágynemű-garnitúra része, azt hiszem egy kínai üzletben vettem még régebben (ha jól emlékszem), és egyszerűen egy kis plédre húztam rá :)

      Törlés
  5. BabaDóri és BabaViktor! :D Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett az egész! A gyertyatartó meg sokkal jobb fehérben :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Ugye? Szerintem is sokkal jobb így :)

      Törlés
  7. Szuper mutatós és letisztult lett az új gyertyatartód és nagyon jól passzol a fehér asztalodhoz is! *.*

    VálaszTörlés

Flickr Images