Séta a parton

Megígértem, hogy a nyaralás alatt is írni fogok, de az előre megírt bejegyzéseket most valahogy nem éreztem aktuálisnak, ezért gyorsan, m...

Megígértem, hogy a nyaralás alatt is írni fogok, de az előre megírt bejegyzéseket most valahogy nem éreztem aktuálisnak, ezért gyorsan, mielőtt indulunk városnézésre Barcelonába, mutatok nektek néhány itt készült képet :)



Ezeket a képeket tegnap este csináltuk Tossa de Mar tengerpartján. Tudom, hogy nem egy "igazi" outfit, hiszen nem nagy tehetség kell ahhoz, hogy felkapjunk egy ruhát, viszont éppen ez a jó a nyaralásban: egy lenge nyári ruhában, hullámos, összevissza hajjal és mezítláb is tökéletesen jól öltözött lehetsz :) Sajnos most nincs időm megválaszolni a kommenteket, (remélem, nem haragszotok érte) de köszönöm, hogy továbbra is olvastok, és a díjakat is köszönöm, ha hazaértem, igyekszem mindenkinek válaszolni minél hamarabb! És természetesen képes beszámoló is lesz a nyaralás legjobb pillanataival! :)




Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Gyönyörű az a ruha *-* További jó nyaralást és hozz még sok-sok képet nyugodtan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Remélem, akkor az új bejegyzés is tetszeni fog, a legjobban sikerült képeket igyekeztem összeválogatni :)

      Törlés

Flickr Images