Liebster Blog Award

A nyaralás alatt nagy meglepetés ért, ugyanis egymás után ötször is megkaptam ezt a díjat: Miától , Kittitől , Emiiitől , Csillától , ...

A nyaralás alatt nagy meglepetés ért, ugyanis egymás után ötször is megkaptam ezt a díjat: Miától, Kittitől, Emiiitől, Csillától, és Rékutól. A szabályok szerint fel kell sorolni magamról 11 dolgot, de mivel öt embertől kaptam meg a díjat, és mindenkinek a kérdéseit érdekesnek találtam, úgy döntöttem, a 11 dolog helyett megpróbálok minden kérdésre válaszolni. Ne féljetek, nem akarlak untatni titeket, csak röviden válaszolgatok, a hasonló témájú kérdéseket csoportokba szedve, és képekkel feldobva az unalmas locsogást magamról. Remélem, azért tetszeni fog nektek ez a bejegyzés is, és még jobban megismerhettek ezáltal :)

 SZABÁLYOK: 
  • Ki kell tenni a díj képét!
  • 11 dolgot kell írni magunkról!
  • A díjat adó blogger kérdéseire válaszolni!
  • Átadni a díjat 11 blognak!
  • 11 kérdést feltenni a kiválasztott bloggereknek!


Szeretném megköszönni a díj(ak)at újra, és most jöjjenek a kérdésekre adott válaszaim:

  • Mi volt eddigi életed legboldogabb pillanata? Számodra mit jelent boldognak lenni? Mitől leszel szomorú?
  • Ez nagyon jó kérdés, szerintem nem is tudok rá konkrét választ adni. Több ilyen pillanat is volt: amikor megkaptam a kiskutyámat, amikor megismertem Viktort, amikor először utaztunk el együtt nyaralni... De az is ide tartozik amikor leérettségiztem, vagy sikeresen befejeztem az első évemet az egyetemen - mert ilyenkor a szüleim nagyon büszkék rám :) És hogy mit jelent boldognak lenni? Amikor a legboldogabb vagyok, egy furcsa érzés kerít hatalmába: úgy érzem hogy boldogságomban ki tudnám inni az egész Berettyót. Ez biztosan elég hülyén hangzik, és nem is tudom elmagyarázni :D Szomorú pedig akkor vagyok, ha összeveszek valakivel, akit szeretek. És általában a rossz idő is szomorúvá tesz. 

  • Mi az amit leginkább szeretsz magadon? Mi az amit leginkább utálsz magadon?
  • Talán a szemem színét szeretem a legjobban magamon. A második kérdésre már könnyebben tudok válaszolni :D Szerintem a nők többsége (sajnos) nem elégedett magával. Én sem vagyok az, és ez egy nagy hiba, mert azoknak, akik szeretnek minket, így vagyunk tökéletesek. Szóval amit a legkevésbé szeretek, az a kislányos alakom. De már feladtam a reményt, hogy "asszonyosabb" legyek :D

  • Legrosszabb tulajdonságaid közül 3:
  • Ha az összeset fel kellene sorolnom, itt ülnék reggelig. Alapvetően nehéz természetem van, a legnagyobb hibám, hogy nagyon hamar felkapom a vizet, a legapróbb dolgon is képes vagyok bepörögni. Ezt valószínűleg anyukámtól örököltem, mert ő is ilyen, ugye anyu? :D Szegény Viktor meg nyugodt és higgadt mindig, és amikor látom, hogy szépen nyugodtan intézi a dolgokat, csak még jobban felhúzom magam, hogy miért nem ideges ő is??? Sok türelem kell hozzám, de hála az égnek, neki van elég :) Ezen kívül alapvetően pesszimista vagyok sajnos. Továbbá mindenen túl sokat aggodalmaskodom és enyhe hipochondriám is van :D

kép innen
  • Mi(k) az(ok) a szépségápolási termék(ek) amire jelen pillanatban a leginkább vágysz? Sok szépségápolási holmival rendelkezel? Mi volt az első sminkterméked? Melyik a legkedvesebb körömlakkod?
  • Hát, nem igazán tudok ilyet mondani. Persze én is sminkelem magam, majdnem mindig, ha elmegyek valahová, meg az "alap termékekből", amire minden lánynak szüksége van, van egy-egy darab, de nem szoktam túl sok időt fordítani a szépségápolásra, sem túl sok pénzt a különböző termékekre. Ha egy sampon bevált, utána azt használom, ha a testápoló vagy a bőrradír elfogy, veszek újat. Egy új szempillaspirálra talán vágyom, de arra is csak azért, mert a mostani már kifogyóban van. Az első sminktermékemre viszont pontosan emlékszem: még óvodás voltam, amikor kaptam egy picike kislányszemfestéket, volt benne világoskék meg világos rózsaszín... Cuki volt :) Kedvenc körömlakkom nem igazán van, mikor melyik, a hangulatomtól függ. Sokáig műkörmöm volt, és csak nem régóta kezdtem bele a lakkgyűjtögetésbe, de leginkább a pasztell színeket szeretem :)

  • Mire vagy a legbüszkébb? Miért vagy a leghálásabb?
  • Lehet úgy hangzik, mintha stréber lennék, de leginkább a tanulmányi eredményeimre vagyok büszke. Általános iskolában és gimnáziumban is sok országos versenyen voltam (főleg helyesírásin), és legtöbbször sikerült az első tízbe bejutnom, tizedikes koromban pedig második lettem. A leghálásabb pedig azokért az emberekért vagyok, akik szeretnek, és akikre mindig számíthatok. 

  • Mióta blogolsz, illetve kinek/minek a hatására kezdtél el? Mit adott neked a blogolás? A blog miatt több ruhát/cipőt/szépségápolási terméket veszel?
  • Ez a blog májusban volt egy éves. Régóta olvasgatok-nézegetek külföldi blogokat, ezek főleg életmód és/vagy fotóblogok (tehát nem divat & szépség), és elhatároztam, én is szeretnék egy ilyet. Lehet, hogy egyeseknek túl személyes a blogom, de én eleve ilyennek szántam. A három kedvenc blogom, amelyek leginkább inspirálnak: the littlest things, La Mia Vita, life of charmings. A blogolás adott egy kis önbizalmat - amikor látom, néhány bejegyzésemet mennyire hasznosnak vagy ötletesnek találjátok, az nagyon jólesik :) Egyáltalán nem veszek több ruhát/cipőt/szépségápolási terméket, mivel én nem is tartom magam divatbloggernek. Bár az öltözködési stílusom sokat változott, és tudatosabban vásárolok ruhákat, de ez nem igazán a blog miatt van, hanem amiatt, mert (azt hiszem) egyszerűen felnőttem. 

  • Van valami nagy álmod, amit el akarsz érni? Hol szeretnél élni 5 év múlva? Mi az amire jelenleg legjobban vágysz? Van bakancslistád? 
  • Korábban az volt az álmom, hogy készítek magamról egy bemutatkozó videót, elküldöm a Travel Channelnek, a Globe Trekker egyik műsorvezetője leszek, és beutazom a világot :D De már letettem róla, egy ilyen vándormunka nem való nekem, úgyhogy egyszerűen csak szeretnék lediplomázni, találni egy olyan munkahelyet, amit szeretek is, és ha eljön az ideje, családot alapítani. 5 év múlva szeretnék Magyarországon maradni mindenképpen, egyszem gyerek vagyok, és nem szívesen hagynám itt a szüleimet. Valószínűleg ott fogok élni, ahol találok munkát, de mindenképpen kertes házat szeretnék (majd egyszer). Most nem vágyom semmilyen nagy dologra, úgy érzem mindenem megvan, csak egy boldog jövőt szeretnék, és sokat utazni.  :) Bakancslistám viszont van, méghozzá elég hosszú :D

  • Van háziállatod?
  • Igen, van egy kutyám, Gömböc, akit tíz éves koromban kaptam, fájdalomdíjként, mert nagyon nagyot estem az iskola udvarán és púp nőtt a fejemre :( Gömbike életem első kutyája, és bár már kilenc éves elmúlt, még mindig virgonc és egész nap ugrál meg szaladgál, mint egy baba kutya :P Nagyon imádom.

Az első közös képünk Gömböccel, 9 évvel ezelőtt készült :)
  • Milyen számodra az álomesküvő?
  • Nyár, szép ruha, rózsacsokor, finom ételek, a legközelebbi rokonok és barátok - és persze cigányzene :D Nem is tudom elképzelni, hogy nekem valaha megkérik a kezemet, szóval nem nagyon szoktam ábrándozni ilyenekről.

  • Van kedvenc idézeted?
  • Több is van, a legtöbb a Harry Potter könyvekből... Lehet, most sokan hülyének fognak nézni, de nekem Voldemort az egyik kedvenc karakterem a történetben :D Persze Harrynek szurkoltam, de azért valljuk be, Voldemorttól sokat lehet tanulni. Mindig csak magadban bízz, a fontos dolgokban ne hagyatkozz másra, intézkedj egyedül... Lehet, hogy ez elég negatív, de szerintem van benne egy kis igazság. A kedvenc idézetem tehát Voldemort szájából hangzott el a hatodik könyvben: "A nagyság irigységet vet, az irigység gyűlöletet teremt, a gyűlölet hazugságot szül."

  • Melyik az az étel/ital, amiből bárhol, bármekkora mennyiséget el tudsz fogyasztani? Mi a kedvenc ételed, italod?
  • Amiből bármennyit megennék: Oreo keksz *-* és csipsz. Tudom, hogy egészségtelen, de csipszmániás vagyok. A kedvenc ételem mindig változó: imádom a Twistert a KFC-ben, és anyukám kapros túróval töltött csirkéjét. Italból pedig az ásványvíz. Nagyon sok vizet iszom egy nap, 3 litert minimum! Amikor forró fürdőt veszek, mindig van nálam egy üveg ásványvíz is, és fecserek, mint a kacsa :D


  • Gyűjtöttél valamit gyerekkorodban? Ha már gyerekkor, akkor mi volt a kedvenc meséd? Legszebb emlék gyerekkorodból?
  • Szalvétákat - cserélgettük is őket a barátnőimmel. Ja, és még egy furcsa dolog: a színes ceruzák kitört hegyeit gyűjtöttem. Színárnyálatok szerint csoportosítottam őket, és több száz darabos gyűjteményem volt :D A kedvenc mesém pedig a Tom és Jerry, amit a mai napig imádok nézni. Legszebb emlékeim a nyári táborokhoz és a karácsonyhoz kötődnek. Gyerekként a karácsony egy csoda volt számomra :) 

  • Szeretsz kirándulni? Voltál már külföldön? Ha igen, hol? /Ha nem, hova mennél el legszívesebben? Ha a pénz nem számítana, hova mennél nyaralni?
  • Imádok! Néhány éve Erdélyben voltam nyaralni, és azóta is visszavágyom a hegyekbe, főleg mióta elolvastam a Funtineli boszorkány című könyvet. Szerencsés vagyok, mert jó pár helyen jártam már, de még rengeteg helyre szeretnék eljutni, például Angliába, Észak-Európába, és más kontinenseket is felfedeznék :) Ha a pénz nem számítana, akkor pedig rögtön egy Karib-tengeri nyaralásra fizetnék be, az a legnagyobb álmom *-* Néhány képen összefoglalom, eddig hol jártam:


  • Mi az álommunkád? Mi leszel ha nagy leszel? 
  • Szívesen lennék rendezvényszervező :)

  • Voltál már szerelmes? Szingliség vagy kapcsolat (miérteket is írd le)?
  • Szerelmes vagyok, a barátommal már két és fél éve együtt vagyunk. Egyértelműen a kapcsolatra szavazok. Nem tagadom, a szingli életnek is megvannak az előnyei. Rég nem voltam szingli szerencsére, és emlékszem, rengeteg volt a bulizás és (sajnos) az ivászat is. És rengeteg bánat meg sírdogálás. Kapcsolatban élni talán kevesebb bulizással jár, de ez sem Viktor miatt van, mert mi nem vagyunk olyan páros, akik megszabják, mit tehet a másik, vagy milyen ruhát vehet fel (szerintem ez nagyon gyerekes, és nagyon felbosszant, ha ilyet látok-hallok... -.-"). Viktor ugyanúgy bulizgat, de én lenyugodtam mellette, csak néha-néha engedem ki a gőzt a csajokkal :) És a sírdogálások száma is jócskán lecsökkent, mióta együtt vagyunk  :D Viktor nemcsak a szerelmem, hanem a legjobb barátom is. Megváltoztatta az életemet. 


  • Van olyan személy az életedben, akiért bármit megtennél?
  • A szüleim, a nagymamám és Viktor!

  • Szereted az animéket, illetve a Japán kultúrát? Szeretsz-e rajzolni, festeni? 
  • Nem igazán vagyok járatos az animék világában, úgyhogy nem tudok válaszolni... A japán kultúra viszont nagyon érdekel, szívesen elutaznék Japánba, főleg cseresznyefa-virágzáskor :) Nagyon szeretek rajzolni (festeni annyira nem), és nem hiúságból mondom, de szerintem elég szépen is tudok. Rajzból is érettségiztem. Néhány rajzomat már mutattam is Nektek, anyukám karácsonyi ajándékát is én rajzoltam, egy régi fényképünk alapján :)

  • Kedvenc nyári élmény idén? Kedvenc virág? Kedvenc magyarországi városod? Kedvenc időtöltés? Házimunka amit utálsz?
  • Egyértelműen a spanyolországi nyaralás :) De remélem, még sok emlékezetes pillanata lesz a nyárnak! Virág: jácint és orgona, mert imádom az illatukat - és orchidea, mert gyönyörű! A kedvenc városom talán Szeged, bár régóta nem jártam ott. Kedvenc időtöltésem a sütögetés, bár mostanában kevesebb időm jut rá, mint régebben, és a fotózás, de még elég amatőr vagyok :) Utálok a radiátorom mögött lepókhálózni.  

  • Melyik korban élnél (ha lehetne)?
  • A hatvanas-hetvenes években egy cuki kis amerikai kertvárosban. Göndör lenne a hajam, szalag is lenne benne, és rózsaszín-fehér pöttyös szoknyákban pitét sütnék, utána meg bicikliznénk a barátnőimmel és fagylaltot nyalnánk a tóparton, kockás plédeken ücsörögve, miközben a fiúk fehér pólóban és kék nadrágban baseballoznak :DDD

kép innen


Remélem, nem untattalak Titeket ezzel a bejegyzéssel, és néhány dilinyómon jót is nevettetek :D Most pedig jöjjenek az én kérdéseim, azoknak, akiknek tovább szeretném adni a díjat:

1. Ha vissza tudnád forgatni az időt, lenne valami, amit másképpen csinálnál?
2. Melyik az a film, amin akkor is tudnál sírni, ha századjára néznéd meg?
3. Van valamilyen fóbiád, vagy valami, amitől nagyon félsz?
4. Melyik a kedvenc sorozatod, TV-műsorod?
5. Mi az, amivel a leginkább fel lehet bosszantani?
6. Mit tennél, ha nyernél a lottón?
7. Ki a példaképed (ha van)?
8. Mi a legfurcsább szokásod?
9. Szereted a meglepetéseket?
10. Van valamilyen káros szenvedélyed?
11. Kutya vagy cica?

És akiknek a díjat tovább szeretném adni:
(nem tudtam sajnos 11 blogot megnevezni hirtelen, sőt úgy látom már így is vannak, akik megkapták ezt a díjat egyszer vagy többször, szóval ezért elnézést kérek..)






Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. Köszönöm szépen a díjat :) Először is nagyon tetszenek a válaszaid ezekre a kérdésekre :) Válaszolni fogok a kérdéseidre és kiteszem majd a blogomra hamarosan, csak kicsit később, mert már 2x írtam ilyen bejegyzést mostanában :D Még egyszer köszi a jelölést :)) és nagyon szeretem a blogod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :) Rendben, még szerencse hogy én eddig nem voltam itthon, és így szépen összegyűltek egy bejegyzésbe a kérdések :D Kíváncsian várom a válaszaidat :)

      Törlés
    2. Kiraktam :) http://littlemissancsi.blogspot.hu/2013/07/liebster-blog-award-3.html

      Törlés
    3. De jó, mindjárt meg is nézem :))

      Törlés
  2. Néhány választ mintha én magam írtam volna, jókat mosolyogtam olvasás közben. :) Gratulálok a díjesőhöz, igazán megérdemelted! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom, sok mindenben hasonlítunk :D Én is így éreztem, amikor a Te válaszaidat olvasgattam, vagy akármelyik bejegyzésedet :) Köszönöm szépen, örülök, hogy így gondolod :)

      Törlés
  3. Köszönöm szépen, nagyon kedves tőled :)

    VálaszTörlés
  4. És tőlem is megkaptad még egyszer egyébként... :)
    http://dottifotoblogja.blogspot.hu/2013/07/jol-indult-napom.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves tőled, köszönöm szépen :)

      Törlés

Flickr Images