Életképek

Régóta nem volt ilyen bejegyzés, úgyhogy néhány régi képet is megosztok most veletek :) Kipróbáltam az egyik Arizona teát a nyaralás a...

Régóta nem volt ilyen bejegyzés, úgyhogy néhány régi képet is megosztok most veletek :) Kipróbáltam az egyik Arizona teát a nyaralás alatt, és bár az üvege nagyon tetszik (szégyen vagy nem szégyen, de az üveg miatt vettem meg) - sajnos nekem nem ízlett, így Viktor itta meg az egészet.



Ez a finomság már sokkal inkább ízlett! Nyami :)


Cuki bumburnyák gyümölcsök Tossa de Mar egyik kis boltjában. Nem akarok hülyeséget mondani, nem tudom, hogy ez pontosan milyen gyümölcs, arra tippelek, hogy valamilyen nektarin-féle. Nagyon sokan ették ezt a strandon, és sokáig azt hittem, hogy összenyomódtak a táskájukban, azért ilyen kis bumpszlik :D 


Viktor Szombathelyen dolgozik jelenleg, és kéthetente járnak haza. Ez még nem is lenne olyan nagy baj, de most jön haza majd, pénteken, én viszont nem leszek itthon. A lányokkal Siófokon leszünk. Persze nagyon várom már a balatoni nyaralást velük, és szerencsére az idő is nagyon jó lesz, tehát minden összejön... Mégsem felhőtlen az örömöm, mert így Viktort egy hónapig nem látom. Akkor láttam őt utoljára, amikor hazaértünk Spanyolországból, és szegénynek néhány óra múlva indulnia kellett vissza dolgozni... Kicsit bánatos vagyok, persze nem akarok panaszkodni, hiszen vannak, akik félévente láthatják a párjukat, vagy még ritkábban... Így hát bánatomban elmentem tegnap biciklizni egyet a Berettyó-parton, hiszen az új fényképezőgépemet még fel sem avattam itt :) Kicsit felvidultam, mert sikerült szép képeket csinálnom.


Közben kaptam még egy díjat Dórától (amit itt is szeretnék újra megköszönni), és bár egy egész bejegyzést már nem szánok rá, megígértem neki, hogy válaszolok a kérdéseire :) Úgy gondoltam, hogy ennek a bejegyzésnek a végére pont illik egy kis kérdezz-felelek, szóval íme a válaszaim: 

  • Mi volt kiskorodban az álommunkád? Sikerült-e ezt elérned?
  • Mint a legtöbb kislány, én is szerettem volna lenni óvónéni, doktornéni, tanítónéni. Azután tengerbiológus, állatorvos (szerintem ezeken mindannyian végigmegyünk). Pszichológus is sokáig szerettem volna lenni - néha még most is fontolgatom! Azután cukrász, ez félig-meddig sikerült is, láthatjátok a tortáimon :)
  • Szüleid elmesélése alapján születésedkor történt valamilyen vicces, aranyos, esetleg ijesztő, különös dolog? (orvosok, ápolónők megjegyzései, odaút érdekességei, hasonlók)
  • Kérdeztem anyukámat, de azt mondja, semmi ilyesmi nem történt :D
  • Ha egyet, de csak is egyet kívánhatnál az élettől - viszont az bármi lehetne, a saját, mások, vagy a Föld életére vonatkozóan - mi lenne az?
  • Egészséges életet kívánnék mindenkinek!
  • Szerinted mi a legjobb tulajdonságod?
  • Nagyon precíz vagyok és pontos, a legapróbb részletekre is figyelek (ez néha éppen rossz, de szerintem legtöbbször hasznos tulajdonság)
  • Melyik az film, amiben szívesen élnél, tehát jó lenne, ha a film lenne az életed?
  • Ezen a kérdésen sokat gondolkoztam, ugyanis a kedvenc filmjeimnek általában rossz a vége, vagy alapvetően negatív, nyomasztó filmek. Nyilván egy vidám filmben élnék szívesen, ahol szép a táj, és  boldogok a szerelmesek, ez pedig a Mamma Mia! :D
  • Hiszel abban, hogy a jövőt meg tudják jósolni kártyákból, tenyérből, és egyéb dolgokból?
  • Nem, szerintem a jövőnket mi tesszük olyanná, amilyen. Nem lehet előre látni, és nem is lenne jó...
  • Jelentkeznél bármiféle tehetségkutatóba?
  • Esetleg olyanba, ahol tortákat kell sütni, mert nem tudok se táncolni, sem pedig énekelni. Bár jobban meggondolva a tortasütősbe sem jelentkeznék, mert rosszul viselem a kritikát és a feszültséget.
  • Hol élnél a legszívesebben?
  • Az Alpokban, de nem túl magasan, egy aranyos kis alpesi házban. Körülötte tisztással, ahol tehenek legelésznek, és gyönyörű erdőkkel. És természetesen az ablakában muskátlival :)
  • Melyik (matematikai) számot tudod leírni a legszebben? :-)
  • A hármas számot :D Imádom, jó kövér :3
  • Mely 3 dolog a legfontosabb számodra az életben?
  • Egészség, család és szeretet.
  • Mióta blogolsz, és hogyan kezdődött ez az egész blogolás?
  • Erre a kérdésre már korábban válaszoltam, és kicsit hosszúra is sikerült a válasz, úgyhogy most nem írom le újra :)


Remélem, tetszettek a képek! Nektek hogy telik a hetetek, nyaratok? :)








Olvastad már?

13 hozzászólás

  1. Azt a teát nekem is volt szerencsém kipróbálni egyszer. Nekem se ízlett, de tényleg nagyon szép a csomagolása. Hangulatos képek, mint mindig. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, milyen fura íze van? Nekem túlságosan édes, citromosan sokkal jobban szeretem a teát :) Örülök, hogy tetszenek :$

      Törlés
  2. Azt a csokis valamit ami a második képen van én is megkostólnám, finomnak tűnik *.* nagyon tetszenek a képeid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem látszik a képen, de az valójában Nutella :) Itthon sajnos nem lehet ilyet kapni, legalábbis én még soha nem láttam... Örülök, hogy tetszenek a képek Neked! :)

      Törlés
  3. Olyan jó a bikiniden az a dísz :) Annyira tetszik :)
    egyébként köszi szépen, hogy kitöltötted a kérdőívemet :) Aranyos vagy :)
    A Mamma Mia-s válaszodat nagyon osztom, én is szívesen élnék abban a filmben :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg sem fordult a fejemben, hogy nem töltöm ki :) Örülök, hogy egyetértesz velem :D Eléldegélnék egy görög szigeten, az biztos :D

      Törlés
  4. Nagyon jók a képek. :)
    Az Arizonás teának nagyon szép az üvege, de nekem a tea is ízlett.
    Ilyen 3-as kombós nutellával én is csak külföldön találkoztam sajnos. :( Pedig annyira ötletes. :)
    Szeretem az "élet képek" bejegyzéseidet. :)
    Remélem lesz még sok ilyen a blogodon.
    Kellemes nyaralást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már csak ezekért a finomságokért is megéri busszal utazni külföldre, és a benzinkutakon nézelődni :) Örülök, hogy tetszenek ezek a bejegyzések, mert még nagyon sok ilyen lesz :)

      Törlés
  5. Nagyon szép a napraforgós képed! :D

    VálaszTörlés
  6. Szia! :)

    Nagyon szépen fotózol, tetszenek a képeid! :) Örülök, hogy rábukkantam a blogodra, mivel nagyon tetszetős a számomra! :) Gyorsan fel is iratkoztam hozzád! :D

    Szépen haladok a bejegyzéseid olvasgatásával, jól írsz! :)

    Szépséges napot neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönöm, mindig öröm ilyen kedves szavakat olvasni, nagyon aranyos vagy! :) Én éppen most nézegetem a Te blogodat, fel is iratkoztam hozzád :)

      Szép napot Neked is :)

      Törlés
  7. Az első kép nagyon tetszik, és a vasmacskás is! :)

    VálaszTörlés

Flickr Images