Életképek

Néhány képet szeretnék nektek megmutatni, az elmúlt egy hónapból, amit "blogon kívül" töltöttem :) Ennek az időnek a nagy része ...

Néhány képet szeretnék nektek megmutatni, az elmúlt egy hónapból, amit "blogon kívül" töltöttem :) Ennek az időnek a nagy része tanulással telt, de azért néha szakítottam időt egy kis pihenésre is. Például a Szex és New York összes évadát végignéztem...




...vagy olvasgattam a kádban 


A debreceni lakásból is hazaköltöztem. A téli cuccaim persze ott maradtak, de egy sereg cipő jött velem haza.. meg egy nagy adag tanulnivaló. Az utolsó estémet egy pizzával ünnepeltem meg, az első képen pedig szeretett egyetemem főépülete látható belülről :)


Az időjárás szó szerint rendkívüli volt, néhány nap egyenesen téli kabátot vettem fel... Sajnos nem vigyáztam  eléggé magamra, ezért sikerült nagyon csúnyán felfáznom... Lányok, soha ne mászkáljatok zokni nélkül, vagy kardigán nélkül, főleg ha ilyen szeszélyes az időjárás! Nagyon lassan lehet ebből kilábalni sajnos, még mindig beteg vagyok kicsit, úgyhogy a nyári szünetem elejét fekvéssel meg gyógyteákkal töltöm :(


Néha sikerült kiborulnom a rengeteg tanulnivalótól, és a plüss kutyámnak is. 
Neem, nem vagyok őrült, már a hangok is megmondták :)


Végül a félévemet 4,8-as átlaggal zártam, úgyhogy kivételesen rendkívül büszke vagyok magamra. Megérte ennyit tanulni, bár azt sajnálom, hogy a blogírásra nem szántam több időt. Most igyekszem minél hamarabb kigyógyulni a felfázásomból, és belevetni magam a nyárba :) 2013 nyara fantasztikusnak ígérkezik: július 5-én indulunk Viktorral Spanyolországba, július 25. és 29. között pedig a lányokkal is nyaralunk egyet Siófokon! :)


Kellemes nyarat kívánok Nektek, az érettségizőknek/vizsgázóknak további sok sikert, a dolgozóknak kitartást a munkához, és mindenkinek jó pihenést! :)







Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Jobbulást és jó pihenést ;) Nekem még holnap van az utolsó vizsgám, de ilyen melegben egyszerűen képtelen vagyok tanulni, már alig várom, hogy túl legyek rajta. Ráadásul állandóan ennék a tanulás miatt, a pizzát is most nagyon megkívántam :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én pedig sok sikert kívánok Neked a vizsgádhoz :) Megértelek, már a végén nekem is nehezemre esett tanulni, egész nap csak feküdni meg enni volt kedvem :D Több tábla csokit elpuszítottam! :D

      Törlés
  2. A sok tanulás miatti kiborulást totál megértem, velem is rendszeresen előfordul(t). A Szex és NY maraton viszont szerintem tök jó ötlet lazításhoz, én idén Trónok harcával kapcsolódtam ki.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, mindenki azt mondja hogy az egyetem egy nagy buli, de ez szerintem csak azokra érvényes, akik a tanulást nem veszik túlságosan komolyan :D A vizsgaidőszak számomra felér egy hosszú és lassú kínzással, szó szerint bele tud betegedni az ember :D Én is néztem a Trónok harca új évadát, de most, hogy vége, a Dexter utolsó évadát várom :)

      Törlés

Flickr Images