Életképek

Néhány képet szeretnék mutatni nektek az elmúlt pár hétről. Jutott időm kikapcsolódásra is bőven, de egyre több időt töltök tanulással, ...

Néhány képet szeretnék mutatni nektek az elmúlt pár hétről. Jutott időm kikapcsolódásra is bőven, de egyre több időt töltök tanulással, hiszen közeleg a vizsgaidőszak. A tanulós délelőttöket mindig ilyen "tápláló" reggelivel indítom: tejeskávé és tejszelet :D




Dalmával felavattuk a debreceni sütőnket, és sütöttünk egy adag vaníliás-csokidarabos muffint. Az ablakban hűtöttük, a belső udvaron játszadozó gyerekek nagy örömére :D


Idén is kaptam májusfát Viktortól :) Ez már a harmadik, és eddig mindig csak reggel vettem észre, de most még ébren voltam (tanultam) amikor hozták a barátjával, úgyhogy sikerült kukkolnom kicsit :$ 


Viktor megtanított, vagyis inkább csak próbált megtanítani légpuskával lőni, de mondanom sem kell, egyszer sem tudtam eltalálni a célpontnak kijelölt farönköt :D De legalább 5 percig úgy éreztem, vagány vagyok!



Nektek hogy telt a hét? 
Van köztetek, aki most érettségizik? Ha igen, sok sikert kívánok neki! :)






Olvastad már?

20 hozzászólás

  1. Csatlakozom Eszterhez, nekem is egyből a hanulatos jelző jutott eszembe a képeid láttán. :}
    Raffaelloból amúgy én is meg bírnék enni egyszerre akár több dobozzal is, de általában azért beosztom, hogy több napra elég legyen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Irigyellek az akaraterődért, de én sajnos nem bírom napokig tartogatni.. :D általában pár óra alatt kivégzem :$

      Törlés
  2. Milyen jó képek :)) Az a májusfa dolog! Hát, nagyon édes! Ajjjj, hogy nekem miért nincs barátom.... :D Na, de nagyon édes dolog ez, és már háromszor kaptál? :D Hát, ez nem semmi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy! :) Viktor előtt én sem kaptam még soha :) Megéri várni arra a fiúra, akitől ilyet kap az ember :P

      Törlés
  3. Imádom az orgona illatát, a mostani kedvenc parfümön is orgona illatú! *.* Az utolsó képed nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel nem vagy egyedül :) Ó de jó, és mi a parfüm neve, ha megkérdezhetem? :)

      Törlés
  4. Húúú, az a szalonna, de guszta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ritkán sikerül ilyen szépre megsütnöm :P

      Törlés
  5. Nagyon édes a kutyusod és én is imádom az orgonákat ;) Nyereményjáték van a blogomon, jelentkezz! :) http:// divat-mania.blogspot.hu/2013/05/firmoo -nyereményjáték-firmoo-giveaway.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy :) Kedves hogy gondoltál rám, sajnos egy ideig nem írtam, és így a kommentedet sem vettem észre, gondolom a játékról is lecsúsztam... de azért köszönöm :)

      Törlés
  6. Szia! Díjat kapott a blogod!:)
    http://pillangosdelibab.blogspot.hu/2013/05/a-blog-elso-dija.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Nagyon aranyos vagy, örülök hogy tetszik a blogom :)

      Törlés
  7. Nagyon igényes és érdekes a blogod. fel is iratkoztam! : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, mindig jó érzés ilyen kedves szavakat olvasni! :)

      Törlés
  8. Nézd csak, mit találtam Neked :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=492602084140104&set=a.492443957489250.1073741855.489332544467058&type=1&theater
    Facebookon lehet megrendelni. Én annyira imádom a pillangókat, és szerintem ez olyan szép, és rögtön Te jutottál róla eszembe az Eiffel-torony miatt :) Mert az egyik bejegyzésedben bemutattad a szobádat ugye, és ott láttam. Én is megrendelném magamnak, de az én szobámhoz annyira nem illene sajnos :S Vagy nem tudom, lehet, hogy még valahová mi is megrendeljük... Csak gondoltam megmutatom, hátha érdekel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó, sajnos nem tudom megnyitni... Valamiért nem engedi :( De gondolom, valamilyen falmatrica lehet, biztosan nagyon jó :)

      Törlés
  9. Engem is mostanában tanítgat a barátom a légpuskalövésre, kisebb nagyobb sikerekkel már mondhatni rám, hogy nem vagyok annyira béna :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam csak ügyesebb lehetsz :D Viktor már fel is adta a próbálkozást... :D

      Törlés

Flickr Images