Wet 'n' Wild körömlakkok

Ezt a nyolc körömlakkból álló csomagot egyenesen Amerikából kaptam. Apukám kertészmérnök, és télen mindig rendben tartja egy nyugdíjas h...

Ezt a nyolc körömlakkból álló csomagot egyenesen Amerikából kaptam. Apukám kertészmérnök, és télen mindig rendben tartja egy nyugdíjas házaspár kertjét, tavasszal pedig megmetszi a gyümölcsfáikat. Az unokáik Amerikában élnek, és ők rendszeresen utaznak ki hozzájuk. Ezen a télen is náluk voltak, nemrég értek haza, és hoztak nekünk egy kis ajándékcsomagot. Így történt, hogy megismerkedtem a Wet 'n' Wild lakkokkal, és nem csalódtam bennük. Most a nyolc darabos szettből kettőt szeretnék nektek bemutatni, a Candy-licious, és a Through the Grapevine fantázianévre hallgató lakkokat. 





Nagyon találó ennek az élénk rózsaszín lakknak a neve, tényleg bájos cukorkaszíne van :) Két rétegben tökéletesen fed, jó az állaga, az ecset elég pici, de könnyen lehet vele dolgozni. Hamar szárad, mire mindkét kezemen végzek, jöhet is a második réteg! Négy teljes napot kibír, mielőtt elkezd lepattogzani itt-ott; a mosogatást is jól tűri. 


Valójában ennek a lakknak van egy kis "ciklámenes beütése" de persze a fényképezőgépem a lila szín árnyalatait most sem hajlandó élethűen visszaadni... A lakkal viszont nagyon meg vagyok elégedve, csak ugyanazt tudom róla elmondani, mint az előzőről :)



Nektek hogy tetszenek? Használtatok már Wet 'n' Wild körömlakkokat?




Olvastad már?

6 hozzászólás

Flickr Images