Pici lányok, figyelem!

Jó, hát ne csak pici lányok figyeljenek, de most önző módon a saját problémámból indulok ki. Eléggé alacsony vagyok, a másfél métert éppen...

Jó, hát ne csak pici lányok figyeljenek, de most önző módon a saját problémámból indulok ki. Eléggé alacsony vagyok, a másfél métert éppen meghaladom, de a karjaim is nagyon vékonyak, és eléggé kislányos az alakom. Már eljutottam arra a szintre, hogy ezt elfogadjam, de abba nem voltam hajlandó beletörődni, hogy a Bershkában, a Tally Weijlben, sőt, még az Ázsia Centrumban és a Hádában is, még a legeslegkisebb blézerek is nagyok voltak rám. Konkrétan ki sem látszott belőlük a kézfejem, és a vállamon is úgy lötyögött mindegyik, mint amikor egy ovis kislány felveszi az anyukája ruháját. Rengeteg üzletet bejártam, hogy Istenkém, csak egy lenne már végre jó rám! Aztán - és ezzel tudom, nem mondok újdonságot, mert sokan írtátok már, de én is csak újra hangsúlyozni szeretném - benéztem a gyerekosztályra a H&M-ben. Meglepődve tapasztaltam, hogy néhány darab szinte pont olyan, mint a felnőtt osztályon, sőt, még 170-es méret is van! Először poénból próbáltam fel a "gyerekcuccokat" de aztán rájöttem, hogy ezeket bizony pont rám méretezték! :D



Végre-valahára találtam egy fekete blézert. Talán egy kicsikét rövidek az ujjai, de legalább van egy blézer, amiből kilátszik a kezem... Az anyaga és a szabása is nagyon megtetszett, és külön pozitívum, hogy az árak is jóval alacsonyabbak a gyerekosztályon. Ez a blézer 5990 Ft-ba került, míg a "felnőtt" verziók (amelyek külsejükben nem feltétlenül különböznek a gyerekblézerektől) 3-4 ezerrel többe kerülnek. Annyira megszerettem ezt a fekete blézert, hogy a Glamour-napok során megvettem a szürke változatát is, 20 százalékkal olcsóbban. 



Ti szoktatok nézelődni a gyerekosztályon? 





Olvastad már?

14 hozzászólás

  1. Ó, ez jó hír akkor :) Egyébként vannak a gyerekosztályon aranyos dolgok, csak mind kicsik :D Egyébként én nem nézelődök sokat ott, mert átlagos a magasságom, és vékony sem vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsés vagy :) Én mindig abban reménykedek, hogy mivel állítólag 21-22 éves korunkig növésben vagyunk.... 1-2 évem még van, hogy behozzam a lemaradást :D

      Törlés
  2. Nem is kislányos az alakod.. :P
    Én sokszor eljutok a gyerekosztályra és csak utána veszem észre, hogy hoppá, ez már nem a felnőtt részleg: tényleg szinte ugyanolyan ruhák vannak, csak kisebben :) Bár rám tuti kicsi lenne, néha szívesebben vásárolnék ott, ráaádásul az ára tényleg kedvezőbb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezzeg a mi időnkben! :D legalábbis, ha az én gyerekkoromnból indulok ki, nyolc éves koromban plüss melegítők, meg trapéz szárú kis pillangós farmerek és lovacskás meg madárkás pólók voltak a gyerekosztályon :D

      Törlés
  3. Én is picur vagyok, 164cm. :) Sok márka szerintem nem jól méretezi a ruháit, pl a New Yorkerben próbált XS-es pólók is lógnak rajtam, a Kenvelo felsőim pedig M-es méretűek, holott vékonyka is vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hozzám képest még magas is vagy :$ Teljesen egyetértek, én is pont így vagyok ezzel! Bár gyakrabban van olyan, hogy lóg rajtam egy XS-es, azért néha azzal is szembesülnöm kell, hogy az S-es méretű felsőbe bele sem férek! :D

      Törlés
  4. Nagyon csinos vagy benne! Legutóbb én is a H&M gyerekosztályon találtam magamnak farmeringet, jó pár ezer forinttal olcsóbban! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igen, olvastam is a bejegyzést, amiben írtál róla, és igazából az ihletett meg, hogy a hasonló gyerekosztályos kalandomról én is beszámoljak :D

      Törlés
  5. Nagyon csinos vagy! :) Jól áll ez a blézer!! Nekem is csak halványabb színben. És igen! Persze,hogy szoktam nézelődni én szoknyát szoktam találni általában. xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy! :) Örülök, hogy nem csak én szoktam a gyerekosztályon nézelődni. Szoknyát sajnos most nem találtam, de ezentúl gyakrabban be fogok nézni :)

      Törlés
  6. Nagyon jó ez a blézer :)) Én 159cm vagyok, de ezt a gyerekosztályos dolgot még nem próbáltam :D Általában elvágatok, szűkebbre, kisebbre vetetek egy varrónővel. Azt hiszem legközelebb benézek én is a gyerekosztályra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor még így is magasabb vagy nálam.. :D Az is nagyon jó módszer, én is rengeteg ruhámat átszabattam.. általában a nadrágok szára hosszú nekem. Érdemes benézni, mert nagyon jó holmikra lehet rábukkanni :)

      Törlés

Flickr Images