Glamour- és Háda-napok

Minden tavasszal (és ősszel) izgatottan várom a Glamour-napokat, 2009 óta nem hagytam ki egyet sem. Viszont mindig kissé mérgesen jöttem...

Minden tavasszal (és ősszel) izgatottan várom a Glamour-napokat, 2009 óta nem hagytam ki egyet sem. Viszont mindig kissé mérgesen jöttem eddig haza róla, mivel vagy nem sikerült találnom semmit, vagy megbántam egy-két dolog megvételét... Most viszont boldogan kijelenthetem, hogy életem legsikeresebb Glamour-napján vagyok túl, úgy érzem, remekül beosztottam a pénzemet (rengeteget spóroltam!) és csupa hasznos holmit vettem. Sőt, majdnem mindent meg is vettem, a kívánságlistámról, bár azért még vannak hiányosságok... Nézzétek meg, miket vásároltam! 


Nagyon örültem a H&M kuponnak - és szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Első utam a H&M-be vezetett, már reggel 9-kor - hát ezzel sem voltam egyedül :) Vettem egy szürke blézert (a "felnőttes" ruhatáramat most kezdtem még csak kiépíteni... fogom a fejem, eddig miért nem vágtam bele, hiszen nyáron húsz leszek :D) egy inget (eredetileg farmeringet kerestem, de ez a kék-fehér vékony csíkos ing annyira megtetszett, hogy végül őt hoztam el... vállfán eléggé furán fest, de egyértelműen erre a szerzeményre vagyok a legbüszkébb). A fenti képen látható madárkás szoknyát és a halvány barackszínű pólót is a H&M-ből vettem. A négy darabért 16.960 Ft helyett összesen 13.570 Ft-ot fizettem.


Nem szokásom ugyanazt a ruhadarabot két színben is megvenni, de ritka esetekben bizony megteszem :D Ezt a két topot a Tally Weijlben vettem. Egyszerűek, mégis elegánsak, a fekete mindig jól jön, a barackszínért pedig újabban teljesen odavagyok :)


Az első képen látható, halványsárga pólónak valójában sokkal élénkebb színe van, de valamiért a fényképezőgépem ezt nem volt hajlandó tudomásul venni. Egy egyszerű, fehér pólóra is szükségem volt, mivel nemrég rádöbbentem, hogy az összes fehér pólóm mintás... A két topért és a két pólóért 7185 Ft-ot fizettem (8980 Ft helyett).


Már nagyon régóta vágytam egy ilyen színű nadrágra, és egyszer a Tallyban azt hittem, teljesül az álmom. Egy hasonló színű naci volt leértékelve, csak az volt a baj, hogy 32-es... Elég pici vagyok, 34-es a méretem (többnyire), ezért gondoltam, belepasszírozom magam :D Hát a fenekem ezt nem így gondolta, úgyhogy búcsút kellett intenem álmaim nadrágjának. Ennek a C&A-s darabnak viszont gumis dereka van, ami jól jön, ha felszedünk egy-két kilót. És gyönyörű színe van. 4590 Ft helyett 3670-et fizettem érte. A kis cuki táskát a debreceni Hádából vettem, ahol szintén minden olcsóbb volt, a Háda-napok miatt. Igazából felesleges dolgot nem akartam venni, de hát egy ilyen édes kis apróság nem lehet felesleges, főleg nem 800 Ft-ért :$


Nagy kardigánmániás vagyok, ezt a szép égszínkék (vagy nem is tudom milyen kék) darabot a C&A-ban találtam, és szerencsére pont volt a méretemben. Szerepelt még a listámon egy fehér ing is - nem pont ilyenre gondoltam eredetileg, de végül úgy megtetszett, hogy megvettem. És nem, felvéve nem úgy néz ki, mint egy szélzsák. A kardigán, az ing, és a mentaszínű nadrág együtt 7730 Ft-ba került.


Már igencsak el voltam gyötörve, mire a Hádába, így nem is néztem át az összes állványt, ahogy eredetileg terveztem, de ez is bőven elég volt. Nagyon jó dolgokra bukkantam, legalábbis nekem nagyon tetszenek. Sokáig vacilláltam, hogy megvegyem-e az első képen látható kis rózsás mellénykét, mert bár nagyon szép felvéve, a hátán lévő anyag nem tűnik valami tartósnak, és félek, hogy elkezd foszlani... sebaj, majd vigyázok rá. Vettem még egy padlizsánszínű, húzott ujjú pólót, ami sokkal jobban néz ki felvéve, mint a vállfán. Ééééééés.... a csíkos ing mellett a másik kedvencem: ez a lyukhímzéses kis nyári top, amit alul meg lehet kötni. Majdnem elaléltam, amikor megláttam. Szaladtam is befelé vele a próbafülkébe :) A három felsőért és a kistáskáért 5595 Ft helyett 4475 Ft-ot fizettem.


A DM-ből nem sok mindent vettem, csupán egy Max Factor alapozóra volt szükségem (ugyanilyenem van, csak nemsokára ki fog fogyni), de elcsábultam, és ez a s-he körömlakk is a kosaramban landolt. Az alapozó féláron 2000 Ft-ba, a körömlakk pedig 400 Ft-ba került. Ezen kívül ettem is egy jót a KFC-ben (Twister nélkül túl sem éltem volna ezt a nagy vásárlást). A Glamour- és Háda-napokon így nem kevesebb, mint 10.935 Ft-ot sikerült spórolnom! :)


Nektek hogy teltek/telnek a Glamour-napok? Miket sikerült beszereznetek? :)



Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Szépségesek. Remélem sok outfit poszt lesz velük.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) Hát úgy tervezem, végre itt a jó idő, és ki lehet menni a szabadba képeket csinálni! :)

      Törlés
  2. Remek szerzemények! ;) Látom Te is szereted a menta színt. Nekem is lesz nemsokára vásárlós posztom. Most éppen egy napszemüveget kaptam. Ha gondolod nézz be hozzám :) Köszi,hogy követsz bloglovin'-on én is követkek <3. xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Yvett, örülök, hogy tetszenek :) Igen, nagy kedvencem ez a szín! Feltétlenül benézek majd :)

      Törlés
  3. A menta nadrág és a hádás "rózsás" mellény meseszép!! :) Jó dolgokat sikerült beszerezned! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik a menta naci nagy népszerűségre tett szert :) Örülök, hogy tetszenek!

      Törlés
  4. Mindegyik nagyon szuper, nekem legjobban a fehér hímzéses és a csíkos ing tetszik. :)
    Bár mindet elfogadnám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy, (és sajnos nem minden Névtelen az), de nagyon örülök, hogy vannak ellenpéldák is! :) Örülök, hogy tetszik a hímzett top és az ing, nekem is pont ez a két darab a kedvencem a szerzemények közül! :)

      Törlés
  5. Nagyon szuper dolgokat vásároltál, a menta nadrág és az utolsó top a kedvencem, nagyon szépek! :) Én ma írtam a szerzemények első részéről. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszenek! :) Neked is szuperek a Glamour-napos szerzeményeid, mindegyik nagyon tetszik! :)

      Törlés

Flickr Images