Birds flying high

A télből szinte rögtön nyár lett (úgy tűnik, mostantól csak két évszakunk lesz, mint a Trónok harcában, juhéééé). Egy hónapja még esett ...

A télből szinte rögtön nyár lett (úgy tűnik, mostantól csak két évszakunk lesz, mint a Trónok harcában, juhéééé). Egy hónapja még esett a hó, most pedig harminc fok van. De nem szomorkodom, sőt, épp ellenkezőleg, hiszen végre itt a szoknyás-rövidnadrágos idő, és nyílik a tulipán, a gyöngyvirág meg az orgona :)





Az új madárkás szoknyámat egy fekete pánt nélküli toppal viseltem, és hogy ne legyen túl ünnepélyes a fekete-fehér kombináció, rózsaszín cipőt választottam hozzá. Nagyon szeretem a klasszikus fekete-fehér színösszeállítást rózsaszínnel, pinkkel párosítani, ahogyan azt már korábban is láthattátok. Igazából ehhez a szetthez nem nagy fantázia kell, elismerem, de szerintem ezt már nem is kell ennél jobban bonyolítani :) Azért arra ügyeltem, hogy ha már más kiegészítőt nem viselek, legalább a körömlakkom színe passzoljon a cipőhöz... tulipánt is ez alapján választottam! :)


Nektek hogy tetszik?





Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. szerintem nagyon csinos, szuper ez a szoknya! :)

    VálaszTörlés
  2. Eszembe nem jutott volna a fekete-fehéret pinkkel párosítani, de fantasztikusan néznek ki együtt. Jó párosítás! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) Eleinte én is vonakodtam, de mivel a fekete-fehér-piros összeállítás is nagyon jól mutat, úgy gondoltam, pinkkel is hasonló lehet az összhatás :)

      Törlés
  3. Úristen, de gyönyörű vagy :O Semmi félreértés, de... ez nagyon jó összeállítás, és Te is szép vagy! :) Az a madárkás szoknya nagyon cuki, a tulipánokat meg imádom! :) A színösszeállítás meg csak hab a tortán :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de kedves vagy, köszönöm szépen!! :) Amikor megláttam ezt a szoknyát a H&M-ben (főleg Glamour-kuponnal..) nem is volt kérdés, hogy jön velem haza! :)

      Törlés
  4. Annyira jól feldobja ez a rózsaszín cipellő a szettet, nagyon csinos voltál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod, köszönöm szépen :)

      Törlés
  5. Mivel nagyon szeretem a blogodat - mindig olyan jó kedvem lesz a bejegyzéseidtől, annyira pozitív életszemlélet árad belőlük - ezért téged is díjaztalak a Best Blog díjjal. :) (Najóóó, első helyre tettelek :D )
    http://petalsintheashes1.blogspot.hu/2013/05/best-blog.html

    Az összeállítás pedig tényleg nagyon jó lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem tudod képzelni, ennek mennyire örülök!!!!! :) Főleg, hogy a pozitív életszemléletet említed - nem is gondoltam magamról, hogy egyáltalán képes vagyok ilyet "sugározni" :D Egyből jobb kedvem lett, és most már tényleg érzem a pozitív energiát! :D

      Nagyon szépen köszönöm! :)

      Törlés
  6. Szia! Nagyon tetszik az összeállítás :) A szoknyát idén vetted? Sajnos még nem találkoztam vele a h&m-ben. Köszönöm válaszod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Örülök, hogy tetszik :) Igen, idén vettem, de áprilisban, nem tudom, hogy kapható-e még :(

      Törlés

Flickr Images