Térképes mécsestartók

Már rengeteg képen láttam ilyen és ehhez hasonló mécsestartókat. Mivel nem nagy kunszt elkészíteni, ezért én is nekiláttam :) A leírássa...

Már rengeteg képen láttam ilyen és ehhez hasonló mécsestartókat. Mivel nem nagy kunszt elkészíteni, ezért én is nekiláttam :) A leírással nem is vesződök túl sokat, mert az elkészítésük egyáltalán nem bonyolult.




Régi térképeket, vagy földrajzi atlaszt is használhatunk. Ezeket megfelelő méretű csíkokra vágjuk, és különböző poharak, vagy pici befőttesüvegek köré ragasztjuk őket (ehhez papírragasztót és celluxot használtam). Készen is vannak a mécsestartók. Arra vigyázzunk, hogy vastagabb falú poharakat válasszunk ki, nehogy a hőtől megrepedjenek.


Nektek hogy tetszik ez az ötlet? :)





Olvastad már?

7 hozzászólás

  1. Mutatós, de a hozzávalókból ítélve nem lehet valami tartós :/ Nincs kifejezetten a papír és az üveg kombinálására szánt speciális ragasztó? Nagy gyertya-fan vagyok, szóval csak azért gondoltam, hogy valami tartósabbal lenne érdemes elkészíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen én is gondolkodtam, mert a cellux ugyan összetartja a "csomagolást", de körbe lehet forgatni a poháron :) Ezt egy expressz-megoldásnak szántam, mert nem tudom, milyen ragasztó lenne tökéletes, folyékony- vagy pillanatragasztót pedig azért nem mertem használni, mert féltem, hogy nagyon átlátszana a papíron, ha meggyújtom a mécsest.

      Törlés
    2. Menj be egy hobbiboltba, és mondd el, hogy mire vágysz, tuti tudnak segíteni! :D Nem vagyok nagyon otthon ebben a témában, de szerintem van külön ragasztó erre, ha más nem, akkor a decoupage-ragasztó ;)

      Törlés
    3. Köszönöm az ötletet! :)

      Törlés
  2. Az ötlet is tetszik, de a könyvespolcod konkrétan olyan, mintha csak az enyémet fotóztad volna le. Talán 1 könyv nincs meg ezekből. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de jó :D Akkor olvasás terén rokonlelkek vagyunk :)

      Törlés
    2. Eléggé úgy tűnik. :)

      Törlés

Flickr Images