Életképek

Toffifee, az (egyik) kedvencem!!! Sajnos nagyon sok kedvencem van, de lekopogom, túlzottan nem látszik meg az alakomon! :D Még nőnapra k...

Toffifee, az (egyik) kedvencem!!! Sajnos nagyon sok kedvencem van, de lekopogom, túlzottan nem látszik meg az alakomon! :D Még nőnapra kaptam Viktortól, csak legutóbb kifelejtettem a bejegyzésből. Mondanom sem kell, egy nap alatt eltüntettem!




Március 14-én csajos estét tartottunk, a középiskolai barátnőimmel, akikkel sajnos nem túl gyakran találkozunk, mióta nem egy suliba járunk. A bulit sajnos kicsit tönkretette a rossz idő... De érettségi óta nem voltunk így öten együtt, szóval nagy volt az öröm :)


A nem éppen tavaszi időjárás...


Az egyetlen kiskutyám kilenc éves lett! :) Ez alkalomból csináltam neki egy kis kutya-tortát, parizerből és májkrémből. Másodpercek alatt befalta, egyem meg! Boldog szülinapot Gömböckém 


Pizzázós délután a lányokkal... Fúúú, de jóllaktunk! :D


Csendes reggelek. A héten elmaradt három órám, így kedden és szerdán sokáig alhattam :)


Mama, anyu és én a Bihari Alma Mater Találkozón. A nagymamám tagja egy nyugdíjas tánccsoportnak, fel is léptek a találkozón. Palotást táncoltak. Ügyesen ropják, remélem, ha ennyi idős leszek, én is ilyen aktív életet fogok élni :)


Nemcsak a támogatójegyek árusításával segítettem anyunak, hanem citromos muffinokat is sütöttem. Nagy sikere volt a vendégek körében :)


Még januárban küldtem be két sütireceptet a Receptözönbe, de szépen feladtam a reményt, hogy akár az egyik is bekerüljön... Tegnap viszont egyik barátnőm közölte velem, hogy látott az újságban! :D Nagyon megörültem, rohantam is megvenni :) Két receptemből egy bekerült, úgyhogy beküldök még párat :) (Csokipudingos piskótamuffin, a receptet itt is megtaláljátok)


Nektek hogy telt a hetetek? :)







Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Nagyon gusztik azok a citromos muffinok! Gratulálok, hogy bekerült a recepted a Receptözönbe! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sajnos egyet sem ettem belőlük, de nagyon hamar elfogytak! :) Köszönöm, még mindig el sem hiszem. Tudom, nem nagy dolog, de nekem nagy öröm :D

      Törlés
  2. Ügyes mamád van!

    VálaszTörlés
  3. Most indulok a konyhába, megsütni a piskótás puhi muffin-t, helyzetjelentek, ha elkészült. :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a cikkhez! :)

    VálaszTörlés
  5. Jelentem: isteni lett, egytől-egyig elfogyott, a család imádta! Mondjuk rengeteg lett a krém, szóval a maradékból csokitorta készült. :)) Köszönöm szépen a receptet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de boldog vagyok! :D Örülök, nagyon hogy ízlett :) Hát lehet hogy a krém kicsit tényleg nagy adag a tésztához képest, de nagyon kreatívan felhasználtad a maradékot! :) Nálunk is mindig elfogy valahogy... :$

      Törlés

Flickr Images