Életképek

Mióta a Csemete utcai buszmegálló mellett (ahol minden nap többször is elhaladok) megnyitott egy kis Fornetti pékség, szinte nem telik e...

Mióta a Csemete utcai buszmegálló mellett (ahol minden nap többször is elhaladok) megnyitott egy kis Fornetti pékség, szinte nem telik el egy napom sem Fornetti nélkül. Többnyire a pogi és a pizzás mellett döntök... de a csokis muffin is isteni! :D




Számomra akkor jön el igazán a tavasz, amikor az első kis tavaszi virágokat leszedem a saját kertünkben. Ez a pici krókuszcsokor díszítette néhány napig az asztalomat... de bevallom, én már a jácintokat várom! Imádom a jácint illatát :))


Szerda reggel nagyon korán keltem... Köszönet érte a felső szomszédunknak, aki egyfajta hagyományt ápol már hetek óta. Szerdán reggel hatkor elkezd porszívózni, és a zongoráját is előszeretettel tologatja ide-oda. Igazából (most) nem haragszom rá, mert ha nem ébreszt fel, elmulasztom ezt a gyönyörű látványt :)


Új függőség!!!!! (Plusz egy régi: Nutella) Már-már depresszióba estem, hogy az új Dexter-részekig hónapokat kell még várnom, de a Trónok harca a segítségemre sietett. Imádom!


Nektek hogy telt a hetetek? :)





Olvastad már?

16 hozzászólás

  1. Óóóóó, Game of Thrones! Imádom! Annyira várom már az új évad premierjét, a könyveket is olvasom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is alig várom, szinte már remegek :D A könyveket még sajnos nem olvastam, mostanában nem is nagyon lenne rájuk időm, annyi kötelező olvasmány szakadt a nyakamba :( De nyáron mindenképpen szeretném elolvasni az összeset :P

      Törlés
    2. Huh, akkor hajrá, olyan ~5000 oldal :D
      Mindjárt itt a szezonpremier :D

      Törlés
    3. Azóta elkezdtem olvasni az első részt.. :$ Kicsit lassan haladok, de annak nagyon örülök, hogy a sorozat hűen követi a könyvet! Néhány helyen a párbeszédek is szinte szó szerint megegyeznek. Nem szeretem, amikor nagyon nagy különbség van a könyv- és filmváltozat között, de itt szerencsére szó sincs ilyenről :DD

      Törlés
    4. Nekem is nagyon tetszik, ha van elég időd, akkor letehetetlen :) Örülök, hogy belefogtál ;)
      A tűz és jég dala valóban szinte teljesen megegyezik a sorozattal, viszont nem tudom, te nézed-e a True Bloodot például, mert én nagy fan vagyok. Naivan megvettem a könyveket, és körülbelül egyáltalán nem arról szólnak, amiről a sorozat, és ha szabad így fogalmaznom, elég gagyik is sajnos.

      Törlés
    5. A True Bloodot nem nézem, viszont a Dexterrel kb. ugyanez a helyzet. Nagyon imádom a sorozatot, de a könyv változatban csak kb. a főszereplők azonosak, a történet teljesen máshogyan van felépítve, és ez nagy csalódás annak, aki odavan a sorozatért... Persze a sorozat meg annak nagy csalódás, aki a könyvet olvasta hamarabb, mert szinte semmi közük egymáshoz :(

      Törlés
  2. Én is imádom a jácint illatát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik legillatosabb tavaszi virág :))

      Törlés
  3. ÓÓ! Az a csokis muffin nagyon jól néz ki! Szívesen megkóstolnám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom, csak ajánlani tudom!! :)

      Törlés
  4. Vártam már az új bejegyzést, és úúú Game of Thrones! :DD Borzasztóan várom a harmadik évadot, az első kettő kifogástalan volt, remélem tartani tudják a színvonalat. Örülök, hogy te is rákattantál, mindig mindenkinek nagy bőszen ajánlgatom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta végignéztem mind a két évadot (egy hét sem kellett hozzá..) Olyan üresség szállt meg, hogy most újra elkezdtem az elejéről :D Így legalább már pontosan értem, melyik szereplő kinek kicsodája, és mit akar :D Alig várom az új évadot!

      Törlés
  5. A GoT jó választás, már alig várom 31-ét és az új évadot. *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik legjobb sorozat!! :D Már én is tűkön ülök :D

      Törlés
  6. nagyon jó bejegyzés lett.

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy így gondolod!! :)

      Törlés

Flickr Images