Black & White & Pink

Anyukám minden évben megrendezi a volt középiskolámban (amit néha bizony visszasírok) a Bihari Alma Mater Alapítvány Baráti Körének találk...

Anyukám minden évben megrendezi a volt középiskolámban (amit néha bizony visszasírok) a Bihari Alma Mater Alapítvány Baráti Körének találkozóját, ami annyit tesz, hogy az öregdiákok összegyűlnek az iskola aulájában, megtekintenek egy rövid műsort, vacsoráznak és beszélgetnek. Már negyedik éve segítek anyunak ilyenkor árulni a különböző támogatójegyeket. Ezeken az alkalmakon szeretek elegánsan felöltözni, hiszen mégiscsak a főszervező lánya vagyok, nem hozhatok rá szégyent :) Az idei találkozóra tegnap délután került sor, és hosszas gondolkodás után e mellett a szett mellett döntöttem.



A klasszikus, és kissé túl ünnepélyes fekete-fehér színösszeállítást pinkkel dobtam fel :) 


Erről a fekete ingről már írtam korábban, amikor a februári Háda-szerzeményeimet mutattam meg nektek. Azóta a gombok is felkerültek rá, de rájöttem, hogy sokkal jobban áll, ha nem gombolom össze, és így az élénk színű felsőt is láttatni engedte. A gyönyörű kis pink táskát még a szalagtűzőmre kaptam az unokatesómtól. Sajnos elég ritkán tudom használni, mert nem egy hétköznapi darab, de ez a ritka alkalmak egyike volt :) A KiK-es harisnya is jó szolgálatot tett, 290 Ft-os árához képest rendkívül jól bírja a strapát. Azt szeretem benne, hogy lefelé egyre "tömörebb", tehát sötétedik, így olyan, mintha "össze lenne nőve" a cipővel. Jobban nem tudom sajnos elmagyarázni, de a képeken is látszik szerintem. 



Nektek hogy tetszik ez az összeállítás? :)



Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. hogy csináltad meg hogy fehér legyen a háttér? csini!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A barátomat kértem meg, hogy vágja le a hátteret képszerkesztővel, mert én sajnos nem értek hozzá :) Köszönöm! :)

      Törlés
  2. Nagyon csinos, tetszik a színösszeállítás :) A cipő pedig szerelem *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik neked :) Én is imádom ezt a cipellőt! Azért szeretek cipőt venni az Ázsia Centerben, mert ilyen extrém magas sarkú cipőket, mindenféle színben, már 35-ös mérettől is árulnak (és nekem sajnos ilyen picike kell) :D

      Törlés
  3. Nagyon csinos vagy, kifejezetten jól állnak neked ezek a színek :) A harisnya pedig tényleg teljesen egybefolyik a cipővel. Én először azt hittem, bokacsizma van rajtad. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, kedves hogy így gondolod! :) Trükkös kis harisnya, az biztos :D Pirospont a Kik-nek :)

      Törlés
  4. Csinos voltál ebben a szettben :)

    VálaszTörlés
  5. Jól néz ki ez a szett :)
    A cipő nekem is nagyon tetszik, csak kár, hogy az én lábam nem bírja az ennyire magas sarkot :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Az tényleg nagy kár.. nekem sem kevés időbe telt hozzászoktatni a lábamat.. :)

      Törlés

Flickr Images