Last minute Valentin-napi ajándékok

Mi nem igazán szoktunk nagy hűhót csapni a Valentin-napból, de azért egy aprósággal idén is készültem Viktornak. Három olyan ajándékötlete...

Mi nem igazán szoktunk nagy hűhót csapni a Valentin-napból, de azért egy aprósággal idén is készültem Viktornak. Három olyan ajándékötletet mutatok be nektek, melyek nagyon hamar elkészíthetők, és szinte ingyen vannak, mégis nagyon személyesek :)


1. 52 ok, amiért szeretlek

Már nagyon sok helyen láttam ezt az ötletet, és úgy gondoltam, eljött az idő, hogy én is megvalósítsam. Igazából semmi különleges alapanyag nem kell hozzá: egy pakli francia kártya (vagy magyar kártya, de akkor persze értelemszerűen nem 52 okot írunk), papír, és valamilyen szalag, amivel összekötjük a lapokat. 


Először a kártyákat lyukasztóval kilyukasztjuk a felső részén (bevallom, ez kicsit döcögősen ment, próbáltam ugyanoda csinálni a lyukakat, de kissé összevissza lett... de azért a szalagot szépen bele tudtam fűzni így is). Ezután egyszerű géppapírból csíkokat vágunk, majd a csíkokból kis téglalapokat. Stiftes ragasztóval felragasztjuk a lapokra, és már csak meg kell őket tölteni mindenféle aranyos vallomással. Ez lehet "komoly " vallomás, vagy vicces is, a lényeg, hogy személyes legyen, ami csak rátok jellemző. 

2. Lufiposta

Vegyél néhány szív alakú lufit, és mielőtt felfújnád őket, írj kis cetlire szerelmes üzeneteket, tedd a lufikba őket. Ezután fújd fel a lufikat, és kérd meg a szerelmed, hogy minden nap eresszen le egyet :) Szerintem nagyon aranyos ötlet, és hamar megvalósítható.

3. Kuponok

Az első évfordulónkon leptem meg így Viktort. Színes papírt, vagy kartont, vagy olyan papírt, amilyet szeretnél, vágj fel kis kártya nagyságú lapokra. Ezekre írj különböző kedvezményes "akciókat", amelyeket a szerelmed igénybe vehet a kupon felmutatásával. Például 10 alkalmas masszázsbérlet, vagy "mozibérlet", amikor ő választhat filmet.. a lehetőségek szinte végtelenek, minél szokatlanabb vagy viccesebb, annál jobb :)



Hogy tetszenek ezek az ötletek? Ti hogyan ünneplitek a Valentin-napot?




Olvastad már?

3 hozzászólás

  1. A kártyás ötlet nagyon tetszik, de a lufis is jó! :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszenek :) Szerintem is nagyon jó a lufis ötlet, csak azért nem valósítom meg, mert Viktor szobája eléggé pici, és szegény be se férne a sok lufi mellé :D

    VálaszTörlés
  3. Hogy tetszett a barátodnak?

    VálaszTörlés

Flickr Images