Kötött sál és szőrmegallér

A napokban egészen tavaszias volt az időjárás, így a vastag télikabátomat félretéve előkerült a szekrényemből ez a kissé vékonyabb, műbőr ...

A napokban egészen tavaszias volt az időjárás, így a vastag télikabátomat félretéve előkerült a szekrényemből ez a kissé vékonyabb, műbőr kabát, műszőrmegallérral, amit általában ősszel és tavasszal szoktam hordani. Nagyon szeretem a színét, van viszont egy komoly hátránya: eléggé mélyen kivágott, én pedig nagyon könnyen megfázom. Ezért jól be kell bugyolálnom a nyakam sállal. Ám ilyenkor mindig nagy dilemmába kerülök, ugyanis elég nehéz ehhez a kabáthoz sálat választani, a színe, és a gallér miatt is. 



Végül egy fehér sál mellett döntöttem, amit anyu kötött nekem. (Még mindig nem vagyok biztos benne, hogy illik-e a kabáthoz, vagy hogy egyáltalán létezik-e olyan sál, ami igen). A kabát alá egy meleg, szintén kötött hosszú ujjú felsőt választottam, valamint egy világoskék farmernadrágot. Fehér csizmám sajnos nincsen, és a tökéletes barna csizmát is keresem még, ezért meg mertem kockáztatni, hogy ezt az összeállítást egy fekete bokacsizmával viseljem. Úgy gondoltam, hogy mivel a hajam is fekete, nem fogja annyira rontani az összképet.



Kabát: Styl' Big (Inez butik, Berettyóújfalu)
Farmernadrág: Takko Fashion
Bokacsizma: Deichmann
Felső: Tally Weijl



Nektek hogy tetszik ez az összeállítás? (Mit gondoltok a sálválasztásról?) :)




Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. A fekete csizma és a sál tökéletes választás szerintem a kabáthoz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így gondolod! :) (Nagyon megnyugodtam!) :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  3. Nekem pirosban volt ilyen kabim, de nem szerettem szegényt mert annyira mély volt a kivágása, hogy a sál ellenére is befújt a szél!!
    Rajtad jól áll, csinos vagy!
    (sokkal jobban néz ki, mint pirosban:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ritkán hordom, éppen emiatt.. ha már túl hűvös, vagy szeles az idő, sajnos nem túl kellemes viselet.. :( Egyébként köszönöm, és a hozzászólást is :)

      Törlés
  4. Nagyon jó szett :) Nekem tetszik sállal. 1000 éve vadászok ilyesmi kabátra, de még sehol sem találtam megfelelőt. :( Pedig annyira tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Kitartást a kabátkereséshez! Majd akkor fogsz rábukkanni a tökéletesre, amikor teljesen elfeledkezel róla - én is pont így jártam ezzel a kabáttal :D Nadrágot kerestem, kabáttal távoztam :)

      Törlés

Flickr Images