KiK szerzemények

Januárban és februárban többször is jártam a KiK-ben. Már említettem néhányszor, hogy az itt történő vásárlás mindig határtalan örömöt j...

Januárban és februárban többször is jártam a KiK-ben. Már említettem néhányszor, hogy az itt történő vásárlás mindig határtalan örömöt jelent nekem, ugyanis hihetetlenül jó áron lehet fantasztikus dolgokra bukkanni. Most összegyűjtöttem a legutóbbi szerzeményeimet, és ebben a bejegyzésben meg is mutatom ezeket nektek, hátha tudok vele segíteni, vagy kedvet kaptok ti is egy jó kis Kik-ezéshez.


A fenti képen látható gyönyörű világoskék körömlakk a jelenlegi kedvencem lett. Ezen kívül beszereztem két szemhéjpúdert is. A halványzöld-barna kombináció nem igazán erőteljes, viszont a fenti türkizkék púder hihetetlenül élénk és erőteljes a szemhéjon, és elképesztően sokáig bírja (reggel 10-kor sminkeltem ki magam, és délután 6-kor, amikor hazaértem, alig kopott le belőle). Végre vettem egy hajfánkot is, és megannyi sikertelen próbálkozás után végre tökéletes kontyot tudok magamnak formálni a segítségével. Egyébként minden, amit ezen a képen láttok, egyenként mindössze 290 Ft-ba került!


A fülbevalók ára szemtelenül alacsony, nem ritka, hogy három pár fülbevalót is kínálnak 290 Ft-ért. Most én két párral lettem gazdagabb. Imádom a rózsás dolgokat, és a vintage hangulatú holmikat, és mivel nagy kávéfüggő vagyok (a kávét óriási bögrékből iszom, rengeteg tejjel, cukor nélkül) egyértelmű volt, hogy szükségem van egy ilyen bögrére (430 Ft). Az Eiffel-tornyos sminkekről már írtam korábban is, ezzel a körömlakkal nagyon elégedett vagyok, gyönyörű fényes-fémes lila színe van, két rétegben tökéletesen fed és hamar szárad. Egyetlen hátránya, hogy rettenetesen rossz az "illata", még egy körömlakkhoz képest is. Viszont csak 290 Ft-ba került. 


Ezt a gyűrűt kicsit már megbántam, hogy megvettem. 630 Ft-ba került, viszont a közepe kezd kijönni... egy kis pillanatragasztó majd megoldja a problémát! :) Továbbá vettem még egy türkizkék, összecsukható esernyőt, 920 Ft-ért. Erről azért nincs fénykép, mert nem tudtam normálisan lefényképezni, és őszintén szólva, kinyitva nem is olyan gyönyörű, mint összecsukva. Valamint nagyon nehézkes a használata, a fém "lábai" állandóan kifordulnak, és csak szerencsétlenkedek vele. Szóval a KiK esernyőt nem igazán tudom ajánlani, egyébként minden mást igen :)



Ti szoktatok a KiK-ben vásárolni? :) 






Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Jaj az a bögre olyan szép! Én kontyfánkot e-bay-ről rendeltem, mert mindenhol 700ft fölött láttam, nem is tudtam, hogy itthon is lehet ilyen jó áron kapni. Egyszer most már tényleg be kell néznem egy Kik-be :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sehol máshol nem láttam kontyfánkot ilyen olcsón, úgyhogy elhiheted, milyen meglepetés ért engem is :D

      Törlés
  2. Az a bögre tényleg valami meseszép. *-*

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretek a KIK-be járni, mert olyan sok szépséget lehet ott találni. Ezt a hajfánkot viszont még nem láttam, ideje lesz jobban körbenéznem. :)
    Én a lakkokat megnézném felkenve is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem minden héten benézni, van-e valami újdonság! :) Az a baj, hogy sok dolgot csak egy-két hétig lehet kapni... :(
      A körömlakkokról pedig a hét vége fele feltétlenül írni fogok egy bejegyzést :)

      Törlés
  4. Én is szeretek a kik-be járni:)) Szívesen látnék a körömlakkról és a szemhéjpúderekről is egy tesztet:D Amúgy nagyon jó a blogod!:D
    http://colorful-fashion-inspiration.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy benéztél hozzám, és örülök, hogy így gondolod :) Én is bekukkantottam a blogodra, látom, hogy nemrég kezdted újra, sok sikert hozzá a továbbiakban! :)

      Törlés
  5. Oh, olyan bögre nekem is kell! :) Én is nagyon szeretek KIK-be járni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is értem miért :) Örülök, hogy tetszik a bögre, olyan szép a mintája, hogy akár más lakberendezési tárgyakon is el tudom képzelni! :)

      Törlés

Flickr Images