Életképek

Elkezdődött a második félév... Milka nélkül kibírhatatlan :)

Elkezdődött a második félév... Milka nélkül kibírhatatlan :)



Sikerült nagyon megfáznom, ezért a hétvégémet pihenéssel töltöttem (meg orrfújással sajnos)... Pénteken beiktattam egy mesenézős napot, Holdhercegnővel, Charlie és a csokigyárral és Harry Potterrel.


Nem vagyok nagy teás, de ha megfázom, akkor ráveszem magam a teaivásra :)



Nektek hogy telt a hetetek? Titeket is elkapott már idén a megfázás? :(






Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Úgy imádom a képeid hangulatát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem tudod képzelni, ennek mennyire örülök! :) Köszönöm!

      Törlés
  2. Az a zoknis kép olyan cuki. :)
    Amúgy én is jól megfáztam. Már egy hete nálam is csak köhögés meg orrfújás a program, és hiába a sok gyümölcs, meg tea, meg Neo Citran, még mindig nem sikerült kikászálódom belőle. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mielőbbi jobbulást! :) Én lekopogom, mert már viszonylag kilábaltam belőle, de a múlt hét valami rettenetes volt. Előadásokon meg szemináriumon csak a trombitálásomat meg a szipogásomat lehetett hallani :D Már szégyelltem magam.

      Törlés
  3. Jobbulást :) Imádom az olyan pihe puha zoknit, itthon állandóan ilyenben vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nagyon jók, és a legtöbb talpán csúszásgátló is van, ami gyakran segített már rajtam :D

      Törlés
  4. Gyógyulj meg hamar! Én is kedvelem a Milkát :-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jó kívánságot! :) Aki a Milkát szereti, rossz ember nem lehet :)

      Törlés
  5. Nagyon cuki a zoknid és jobbulást kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm-köszönöm, és örülök, hogy tetszik :)

      Törlés

Flickr Images