Életképek

A szokásos reggeli tejeskávé - igaz, most "leszokóban" vagyok, naponta csak egy kávét iszom, a korábbi három (vagy vizsgaidőszak...

A szokásos reggeli tejeskávé - igaz, most "leszokóban" vagyok, naponta csak egy kávét iszom, a korábbi három (vagy vizsgaidőszakban akár négy...) helyett. 




Már régóta meg akartam kóstolni az Oreo kekszet, de sajnos Magyarországon még sehol sem láttam... Velencéből hazafelé tartva megálltunk pár olasz autogrillben, és nagy örömömre lehetett kapni ilyen kekszet! Rögtön vettem több csomaggal is, az utolsót pedig szépen beosztottam magamnak a múlt héten...








Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. De szép az az álomcsapda *.*
    Amúgy a Müllerben lehet kapni oreot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a görögországi nyaralásunk során vásároltam! :)
      Jaj de jó, köszönöm a tippet! Nem gyakran járok a Müllerbe, de most már mindenképpen megéri benéznem! :D

      Törlés
  2. Jujj de szuper jók a szívószálak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) Odavagyok a bajuszkákért! :D

      Törlés

Flickr Images