Gyűrűtartó 10 perc alatt

Tudom, régóta nem írtam, de most vége van a vizsgaidőszaknak. Igaz, még két vizsgám eredményét nem tudom, de reménykedek benne, hogy j...

Tudom, régóta nem írtam, de most vége van a vizsgaidőszaknak. Igaz, még két vizsgám eredményét nem tudom, de reménykedek benne, hogy jól sikerültek, és nem kell mennem utóvizsgára. Egyébként a jegyeim sokkal jobbak lettek, mint amilyenekre számítottam. A rettegett szociológia vizsgán ötöst kaptam - visítoztam  és ugráltam vagy 5 percig, amikor kiderült az eredmény. Szóval mostantól pozitívan állok hozzá a tanulmányaimhoz. Ezentúl több időm lesz a blogra is, meg arra, hogy végre megvalósítsak mindent, amire a vizsgaidőszak során nem volt időm, vagy energiám (többek között szerepel ezen a listán a szobám alapos kitakarítása, és rendrakás a ruhásszekrényben...) A kreativitás is túlteng most bennem, minden apróságot át akarok alakítani :D Elsőként ez a doboz került sorra :)



Ezt a gyönyörű rózsás dobozkát Viktortól kaptam karácsonyra, és már akkor kitaláltam, mit fogok kezdeni vele. Tegnap este hozzá is láttam, és gyűrűtartó dobozkát csináltam belőle. Ehhez nincs szükség másra, mint néhány tetszőleges színű és mintájú maradék anyagra, például régi párnahuzatokra, felsőkre, vagy terítőre. 


Először egy régi, vastagabb anyagú, rózsaszín pólót vágtam fel, olyan széles csíkokra, mint amilyen széles maga a doboz. Ezeket szorosan feltekertem, és ezután adtam rájuk a "ruhájukat". 


Egy virágmintás terítőt, és egy  régi, csipkés hálóinget használtam fel ehhez. Ha nagyon precíz eredményt szeretnénk, rájuk is varrhatjuk a "ruhát", de szerintem nem fontos. A kis hengerek olyan szorosan vannak egymás mellett a dobozban, hogy nem bújnak ki belőle. Szűk negyed óra alatt elkészíthető ez a gyűrűtartó, akármilyen dobozból. Nemcsak szép, és praktikus, de akár remek ajándék is válhat belőle anyukánknak, barátnőinknek... :)




Nektek hogy tetszik ez az ötlet? :)



Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. Szuper és egyszerű ötlet. A dobozka is nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nagyon szeretem, imádom a mintáját :)

      Törlés
  2. Elképesztően jó ötlet! Nagyon mutatós és olyan vintage hangulata van kicsit, amit imádok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik Neked :) A vintage stílusért én is odáig vagyok! :D

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köszönöm! :) Igazság szerint egy külföldi blogon láttam magát az alapötletet!

      Törlés

Flickr Images