Életképek

Végre ide is elért a hóesés, igaz a hó csak két napig maradt meg, de arra éppen elég volt, hogy Viktorral elmehessünk a Berettyó-partra,...

Végre ide is elért a hóesés, igaz a hó csak két napig maradt meg, de arra éppen elég volt, hogy Viktorral elmehessünk a Berettyó-partra, csúszkálni. Viszonylag magas a töltés, szóval nagyokat lehet csúszni! :) A szánkózástól nagyon félek, mert néhány éve egy bukkanón leestem a szánkóról, az meg aljas módon hátulról jól fejbe kólintott... Azóta egy nagy fóliadarabon szoktam csúszkálni, ami szerintem jobb is, mint a szánkó, ugyanis lehet háton-hason, ketten-hárman, ülve-fekve, mindenhogyan :) Lehet kicsit gyerekes, hogy ennyire odáig vagyunk ezért az időtöltésért, de én biztos vagyok benne, hogy minden télen legalább egy napot így fogunk eltölteni :)



"Kaja!! Kaja!! Ugye kaja van nálad????"


Ebben az aranyos határidőnaplóban vezetem, mikor milyen fontos teendőm van. Igaz, én kicsit rendhagyó módon használom, inkább apró naplóként - sok eseményt ugyanis utólag írok bele. Mint például ebéd a lányokkal, vagy mozi-este Viktorral... azért, hogy emlékezzek az apró örömökre még hónapok elteltével is :)


Szociológia vizsga után a lányokkal beültünk a Melange kávéházba, Debrecenben. Áfonyás muffinokat, és túrógombócokat rendeltünk (én muffint ettem, nagyon finom volt, és gyönyörűen volt tálalva). Hétfőn pedig két vizsga között ebédeltünk egyet az Upps Pizzériában. Itt nem csak pizzát lehet kapni, mi szezámmagos csirkemellcsíkokat rendeltünk sült krumplival, és isteni majonézes káposztasalátával. Az étlapon rengeteg különleges étel szerepel, ezen kívül nagyon hangulatos és pénztárcabarát hely! Csak ajánlani tudom! :)


Amiből sosem elég: a lapcsánka. Tudom, hogy rengeteg neve van, lepcsáng, lepcsánka, tócsni, cicege és így tovább. Ahány ház, annyi név, de olyan emberrel még nem találkoztam, aki nem szereti! :) Ti milyen néven ismeritek ezt az ételt? Hogyan szoktátok enni? (Én mustárral imádom nagyon!)


Ti szeretitek a telet? Inkább hóesésben sétálós-korcsolyázós-szánkózós,
vagy meleg szobában egy forró csokival üldögélős módon? :)




Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Imádom a lapcsánkát!!! Tejföllel, sajttal vagy ha semmi más nincs itthon majonézzel is nagyon finom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tejföllel én is nagyon szeretem! :) Általában a tejfölbe keverek egy kis fokhagymakrémet, és kaprot, hasonló íze lesz, mint egy gyros öntetnek!

      Törlés

Flickr Images