Wiener Christkindlmarkt

Szombaton Bécsben jártunk Viktorral, úgyhogy gondoltam, így egy nappal szenteste előtt megosztok veletek néhány itt készült képet :) Mos...

Szombaton Bécsben jártunk Viktorral, úgyhogy gondoltam, így egy nappal szenteste előtt megosztok veletek néhány itt készült képet :) Most volt időm először ma leülni a laptophoz, ugyanis egész nap süteményeket sütöttem. Reggel egy keresztelőre rendelt tortával kezdtem, utána anyuval több tepsi mézes süteményt készítettünk, majd még gyorsan összedobtam egy adag citromos muffint is. Nem sok kommentárt szeretnék a fotókhoz fűzni, inkább beszéljenek a képek! :)



A forralt bort sajnos még mindig nem sikerült megszeretnem. Az illatát imádom, de az ízével valahogy nem tudok megbarátkozni. Amikor lenyelek egy kortyot, úgy érzem magam, mint egy sárkány! :D A jobb oldalon látható finom szendvicseket kissé átsütve árulták - mi a sonkásat próbáltuk ki, nagyon finom volt. Most pedig készüljetek fel jó néhány kajafotóra - sajnos nem kóstoltunk meg mindent, ahhoz egy nap szerintem édeskevés. De a képek láttán is csorog a nyálam :D


(Ez a kép a személyes kedvencem)




Hogy tetszenek a képek? Voltatok már a Bécsben a karácsonyi időszakban? :)






Olvastad már?

9 hozzászólás

  1. Óóóóóóóóóóó, hát ez gyönyörű!
    Sajnos még nem voltam kint, de ez hatalmas élmény lehet :)

    VálaszTörlés
  2. U.i.: Egyébként olyan cukik vagytok a Barátoddal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jó volt annak ellenére, hogy már harmadjára jártam itt :) Csak a hideg kicsit elvette a kedvünket a végére...

      Köszönjük szépen amúgy, aranyos vagy :$ :)

      Törlés
  3. Pár standot felismertem a képeid között! :D A kedvenc képed lett nekem is a kedvenc! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kedvenc standjaim azok voltak, ahol mindenféle édességeket meg fánkokat árultak :)
      Örülök, hogy Neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Az személyes kedvences képed nekem is lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Olyan, mintha a templom valamilyen homályba burkolózna, pedig egyáltalán nem volt köd :D

      Törlés
  5. Soha nem voltam még a Bécsben a karácsonyi vásáron, bár amúgy márt jártam ott.
    Egyszer szívesen elmennék, s megkóstolnék minden finomságot, például azt a sok gyönyörű fánkot. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Velem pont fordítva van: eddig csak karácsonyi időszakban jártam Bécsben, pedig szívesen megnézném nyáron is, amikor nem kell vacogva bolyongani az utcákon! :)

      Törlés

Flickr Images