Ötperces dekorációk

Ma tartottam egy kis szünetet a tanulásban (jövő héten két elővizsgám is lesz), és készítettem néhány karácsonyi dekorációt. Igaz, a kés...

Ma tartottam egy kis szünetet a tanulásban (jövő héten két elővizsgám is lesz), és készítettem néhány karácsonyi dekorációt. Igaz, a készítés szó enyhe túlzás, inkább csak összedobtam őket, de szerintem nagyon ötletesek, ezért úgy gondoltam, veletek is megosztom. Egyik elkészítése/összeállítása sem vett igénybe 5 percnél többet, és az utolsó darab ajándéknak is kiváló! :) Én mindenkinek vettem idén egy tábla csokit karácsonyra, ez lesz az ajándékkísérő kártya helyettesítője, a "fő" ajándékok mellett. Anyukámnak a lelkére kötöttem, hogy semmiképpen se olvassa a blogomat karácsonyig, remélem be is tartja, amit ígért :) (Anyu, NE olvasd tovább!)




Ezt a kis kompozíciót mindenki elkészítheti magának, a saját stílusának megfelelően. Egy talpas süteményes tálra ízlés szerint rendezzünk el mindenféle díszeket: én műanyag gyöngyöket, gyertyákat és tobozokat választottam, valamint egy aranyos kis szarvast. Ezeket a szarvasokat hármasával vettem a Rossmannban, még októberben, a Glamour-napok idején (139 Ft volt egy csomag, vettem világos színben és sötétebb barnában is). A tobozok közül a jobb oldali műhó spray-vel van lefújva, a bal oldali pedig ezüst festékkel van befestve. Az ezüst-barna színkombináció mostanában nagyon tetszik :)


Ezt az ötletet néhány hete láttam weheartit-en, de csak most jött el az idő, hogy megvalósítsam. Egy alaposan kitisztított befőttes üveget kb. félig, vagy egyharmad részéig kell megtölteni sóval, és beleszurkálni a dekorációkat. Én egy műfenyő ágacskát, és egy kis szarvast használtam, szerintem nagyon aranyos, és nagyon hamar készen van! :) 


A legutolsó ötletre is a neten bukkantam rá, és annyira megtetszett, hogy muszáj volt kipróbálnom. A Milka csokit barna csomagolópapírba csomagoltam - a szarvakat, szemeket és az orrot pedig egyszerű géppapírból vágtam ki, és színes ceruzával/alkoholos filccel színeztem ki őket. Majd egyszerű stiftes papírragaszóval ragasztottam fel őket a szarvas "fejére" :D 



Nektek hogy tetszenek ezek az ötletek? :)
Szerettek saját kezűleg ajándékokat/díszeket készíteni?







Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Nagyon szép és ötletes mindegyik, a befőttes üveges pedig ahhoz képest, hogy milyen egyszerű, annyira mutatós *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a legjobb benne :) Holnap lehet csinálok még néhányat, másféle "töltelékkel" :D

      Törlés
  2. nagyon praktikus ötletek, a legjobban a weheartit-es megoldás tetszik (:

    VálaszTörlés
  3. A süteményes tálas megoldásért teljesen odavagyok!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az a kedvencem, az étkezőasztalunk díszévé vált :)

      Törlés

Flickr Images