Óévbúcsúztató

Tudom, mostanában gyakoriak a személyes jellegű bejegyzések, de remélem nem bánjátok. Eredetileg sem egy kimondott divatblog, vagy hasonló...

Tudom, mostanában gyakoriak a személyes jellegű bejegyzések, de remélem nem bánjátok. Eredetileg sem egy kimondott divatblog, vagy hasonló kialakítása járt az eszemben, hanem valami olyan, amiben mindenből van egy kicsi. Most gyorsan a 2012-es évet szeretném összefoglalni, és (majdnem) minden hónapból mutatok nektek néhány képet, a legfontosabb dolgokat, amelyek velem történtek idén. 


Sajnos az évem nem túl jól kezdődött: 2011 szilveszterén beteg lettem - persze én kis hülye, azért elmentem Viktorral bulizni - így hát január elsején 39 fokos lázzal buszoztam haza. Egy hétig nyomtam az ágyat. Utána sem lett jobb a helyzet, mivel végzősök voltunk, amúgy nagyon szeretett osztályom minden napja veszekedéssel telt :D A tabló, a ruha, a ballagás, minden miatt... Utólag visszatekintve már nevetséges, hogy milyen apróságokon kaptunk össze és milyen véresen komolyan vettük ezeket, de akkor átélni nagyon rossz volt. 

A február már kicsivel jobban telt :) Nagy hó esett, ezért mehettünk a Berettyó-partra szánkózni - ami az utcánk végén van, szóval nem is kellett messzire menni. Egyik barátnőmnek ekkor ünnepeltük a 18. születésnapját (1. kép), apukám szülinapját is február 12-én, valamint Viktorral az első évfordulónkat. Egy hatalmas szív alakú csokitortát sütöttem neki. Ezen kívül, még januárban megnyertem egy megyei helyesírási versenyt, és eljuthattam az országos fordulóra, Gyulára. Nagyon aranyos lányokat ismertem meg, és a várost is nagyon szeretem :) Már másodjára voltam az országos fordulón (10. osztályban 2. helyezést értem el, most sajnos nem voltam benne az első tízben).


Márciusban beköszöntött a jó idő, az osztállyal chilis babot főztünk a diákönkormányzati napon, Viktorral pedig vízipipázgattunk. Készen lett az osztályunk tablója is, szerintem idén a sulinkban ez lett a legszínesebb és legeredetibb tabló, de lehet csak elfogult vagyok :) Amint látjátok, az Avatar című filmből választottunk egy gyönyörű képet háttérnek. 


Április a tavaszi Glamour napokkal kezdődött, a tavaszi szünetet pedig Prágában töltöttük - igaz, az időjárás inkább tél benyomását keltette, és majdnem szétfagytunk, de attól még persze nagy élmény volt. A hónap végén két barátnőm (akikkel Prágában voltam) egyszerre ünnepelte a születésnapját! (középső kép). A hónap tortája pedig egyértelműen ez a Hello Kittys citromtorta lett - a bajuszkákat csokiba mártott ropiból készítettem. 


Május volt talán az egyik legmozgalmasabb hónap az évben. Elsején reggel egy májusfa várt az ablakom előtt  - természetesen Viktortól :) Május első hetében mindenki ballagási lázban égett. Először szerenádozni mentünk, a képen éppen vadul éneklünk a lányokkal. Másnap reggel (néhány óra alvás után) kezdetét vette a bolondballagás, amit nagyon élveztem :) Hermionénak öltöztem be, és "körbeszekereztük" a várost, énekelve és visítozva. Ezután az iskola díszudvarán is énekeltünk a többieknek, majd mindenki kapott egy lufit, amit felengedhettünk, miután rájuk írtuk alkoholos filccel a kívánságainkat.


A ballagáson a legjobb barátnőmmel karöltve sétáltuk végig az iskolát. Utána családi ebéd volt nálunk, este pedig buliztunk :) Ezután az érettségi "megpróbáltatásai" következtek - bevallom, nekem életem legszebb napjai voltak. De tényleg, én élveztem az egészet. Ezután elkísértem anyut és az osztályát osztálykirándulásra, Gyomaendrődre. A söröskorsó alakú tortát Viktor 20. születésnapjára sütöttem. 


A június főleg napozással és pihenéssel, valamint a szóbeli érettségire való felkészüléssel töltöttem. 24-én, az év legrövidebb éjszakájának napján Viktorral a Berettyó-parton néztük a naplementét. Az szóbeli érettségin már jobban izgultam, mint az írásbelin, ugyanis nagyon lámpalázas vagyok, ha mások előtt kell beszélnem. De végül jól sikerült minden :) Ezt nagyon meg kell becsülnöm, ugyanis egyetemen már nem hiszem, hogy ilyen eredményekkel zárom majd a féléveket :D Ezután a formális bankett helyett inkább osztályfőnöknél gyűjt össze az osztály, és slambucot ettünk meg sokat nevettünk :)


Július volt a nyár legszebb hónapja. Újra feketére festettem a hajamat, és nem bántam meg. Teljesült egy nagy álmom: végre eljuthattam Görögországba, ráadásul Viktorral kettesben! Ezen kívül megtaláltam álmaim szekrényét is az új szobámba, és a barátnőimmel visszautaztunk gyermekkorunk színhelyére egy hosszú hétvége erejéig - Nagyvisnyóra, egy ifjúsági táborba. Az egyetlen rossz dolog, ami júliusban történt velem, az az volt, amikor a felvételi pontszámokat nyilvánosságra hozták. Hiába volt 426 pontom, az én szakomon 432-re emelték. Nagyon elkeseredtem, hogy csak 6 ponttal maradtam le az állami képzésről, hiábavaló lett minden, amit elértem. Úgy értem, 250 ponttól be lehetett kerülni... mindegy lett volna, ha fikarcnyit sem tanulok az érettségire. Na de már ez így alakult...


Augusztus a szülinapok hónapja volt. Először a két legjobb barátnőmnek volt a születésnapja (a jobb oldali képen látható tortákat nekik sütöttem ajándékba), valamint anyukámnak. Hónap végén pedig 19 éves lettem, és a legközelebbi barátaimmal ünnepeltem meg egy kis házibuli (kertibuli) keretében. A bal oldali torta volt a szülinapi ajándékom saját magamnak, életem egyik fő művének tartom :D Augusztus 6-án Viktorral másfél évesek lettünk, Debrecenben moziba mentünk. A Plázában valamilyen fotózkodás folyt, minket is megkérdeztek, hogy részt akarunk-e venni ebben a játékban - amely, mint kiderült, a Mozaik Utazási Iroda által felajánlott 80 ezer Ft értékű utalványért folyt. Nagy nehezen sikerült rábeszélnem Viktort - és egy isteni szerencsének (valamint a kedves ismerőseinknek) köszönhetően mi nyertük meg Facebook-on a szavazást! Majd kiugrottunk a bőrünkből, hogy hogy lehetünk ilyen mázlisták! :) Februárban elutazunk Velencébe, a karneválra - már alig várom!! :)


Szeptember a nagy változások hava volt. A gólyatáborral kezdődött (1. kép) - amennyire féltem tőle, végül annyira élveztem. Ott ismerkedtem meg 3 barátnőmmel, akikkel csoporttársak vagyunk, és akiket nagyon-nagyon imádok. Szeptember 7-én mamám 70. születésnapját ünnepeltük szűk családi körben, mama legjobb barátaival együtt. Hónap közepén beköltöztem a debreceni lakásunkba - volt nagy sírás-rívás amikor búcsúzkodtam... Mindenesetre azért egy bulival megünnepeltük a költözést. Az egyetemi életet nagyon megszerettem, minden olyan új volt és érdekes, az egyetem épülete meg bennem állandóan azt a benyomást kelti, hogy a Roxfortban tanulunk :D A változások hava volt a szeptember abban a tekintetben is, hogy Viktor új állást kapott, a Dunántúlon... Eleinte emiatt is nagyon el voltam szontyolodva, de utólag belátom, hogy ez csak még inkább megerősítette a kapcsolatunkat :) (És legalább, amíg távol van, jobban ráveszem magam a tanulásra is...)


Az októbert szinte végig pihenéssel töltöttem. Volt egy hét szünet az egyetemen, a konzultációs hét, ami összemosódott az október 23. miatti hosszú hétvégével, tehát szinte alig volt tanítás. Utólag már bánom, hogy nem kezdtem el akkor olvasni a kötelező olvasmányokat... saját kárán tanul a buta ember :) A következő félévben már a szorgalmi időszakban TÉNYLEG szorgalmas szeretnék lenni. Az október azért volt nagyon jó hónap, mert a lányokkal még inkább összebarátkoztunk, és csaptunk néhány csajos estét :)


Novemberben írtam életem első ZH-it, amit a lányokkal a Melange kávézóban ünnepeltünk meg (középső kép). Ezen kívül voltam két szalagtűzőn, Gabi barátnőmén és anyukám osztályáén. Más egyebet nem nagyon csináltam, hanem elkezdtem a vizsgákra való készülést. 


A december a gólyabállal kezdődött - majd elővizsgákkal és ZH-kkal folytatódott... A bécsi kirándulás és a karácsony nagyon jól telt, most viszont teljesen belevetettem magam a tanulásba. Összességében 2012 nekem egy jó év volt. Eseménydús, és vidám pillanatokkal teli. Nagyon sok minden van, amiért hálás lehetek, nemcsak a családom, a barátnőim, Viktor, (és Gömböc kutya) miatt, hanem miattatok is, hogy olvassátok a bejegyzéseimet, és minden kedves szóért :) Kimondhatatlanul jól esik.



Kívánok Nektek Sikerekben Gazdag, 
Boldog Új Évet!




Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Váó, nagyon jó évet tudhatsz magad mögött! :)
    Milyen szép tortákat tudsz sütni! Az a Minney egeres nagyon tetszik, de a legjobb az Eiffel-tornyos. Lehet, hogy egy kicsit elfogult vagyok, ugyanis nyáron én is eljutok Párizsba! :)

    Egyébként tényleg nagyon bosszantó lehetett, hogy csak 6 ponttal maradtál le a szakról :S Nálunk is folyamatosan azt hajtogatják, hogy tanuljunk keményen, mert még így is kérdéses, hogy bejutunk-e valahová... Előre félek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj már, hogy nagyon sokan hiába tanulnak/tanultak eddig, rengeteg szakon teljesen megszűnik az állami képzés... :( Nálunk így is csak 8-an vannak államin az 50-ből, kommunikáció és médiatudomány szakon (ami pedig "csak egy büfészak", mint sokan mondják...). Szerintem az sem reális hogy egy ilyen "büfészakon" 22 ponttal magasabb a határ, mint orvosin.

      Örülök, hogy tetszik a Párizsos torta! :) Nagyon szerencsés vagy, hogy elutazhatsz Párizsba! Egyszer már jártam ott, de visszavágyom! :)

      Törlés
  2. Érdekes volt végigolvasni, hogy milyen sok szuper dolog történt veled az éven! :) Az pedig egyszerűen elképesztő, hogy milyen gyönyörű tortákat készítettél. Nálunk a cukrászdában nem lehet ilyen gyönyörűségeket kapni.

    Sikerekben gazdag, boldog Új Évet kívánok Neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszett a bejegyzés - és persze a torták :D A tortasütés a kedvenc hobbim, csak sajnos alig jut rá időm mostanában. Én is boldog új évet kívánok :)

      Törlés

Flickr Images