Kötött pulcsi

Anyu nemrég kötött nekem egy sötétkék pulcsit. Ma volt rajtam először "társaságban", mármint úgy, hogy nem csak én láttam. Elő...

Anyu nemrég kötött nekem egy sötétkék pulcsit. Ma volt rajtam először "társaságban", mármint úgy, hogy nem csak én láttam. Először nem igazán mertem felvenni, mert túl bőnek találtam, de rájöttem, hogy ennek is megvan az előnye! Legginget is tudtam venni alá, ugyanis bőségesen eltakarja a fenekemet! :D Úgyhogy  így mentem be ma órára, és bevallom eleinte kicsit feszélyezve éreztem magam, hogy vajon hogy nézhetek ki, de amikor barátnőm megdicsérte a felsőmet, nagyon jó kedvem lett, és egyből eldicsekedtem, hogy ezt bizony anyukám csinálta! :)



Legging: Calzedonia
Csizma: Deichmann
Top: H&M
Nyaklánc: Tally Weijl



Nektek hogy tetszik ez az összeállítás?
Szeretitek a kézi kötésű holmikat, esetleg tudtok ti is kötni? :)







Olvastad már?

22 hozzászólás

  1. Ügyes anyukád van! A pulcsi nagyon jól néz ki, igazán csinos voltál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De még milyen ügyes! :) Köszönöm! :)

      Törlés
  2. Szuper ez a pulóver, idén ráadásul divatosak is a túlméretezettebb darabok, szerintem bátran hordjad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, éppen ezért halásztam elő a szekrényből! :D Kicsit aggódtam, hogy jól fog-e állni, mert nagyon alacsony vagyok. De ha ennyien mondjátok, nektek elhiszem! :))

      Törlés
  3. Nagyon szép a pulcsi és jól is áll, ügyes anyud :) Valamilyen mintával dolgozott, vagy fejből kötötte? Lehet befogom én is drága édesanyámat az ünnepek között. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Minta alapján csinálta, fiatalabb korában nagyon sok ruhát kötött magának is, és van egy csomó magazinja, amiben kötésminták vannak :) Mikor ezeket nézegettem, rájöttem, hogy a régi, '90-es évekbeli darabok mennyire divatosak lettek megint!

      Törlés
    2. Akkor lehet érdemes lesz fellapozni néhány régi magazint, ha még van itthon :) Köszönöm szépen, tényleg nagyon tetszik :)

      Törlés
  4. Jajj de cuki vagy:D:D:D
    Feliratkoztam rád :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha így gondolod, köszönöm! :DD Én is bekukkantok hozzád :)

      Törlés
  5. nice sweater dear! you look so chic and stunning xx

    Letters To Juliet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you so much for the visiting and the nice words! :)

      Törlés
  6. Ez a pulcsi nagyon szuper és különösen nagy értéke van, mivel anyukád kötötte :) nem is értem miért érezted magad feszélyezve, hiszen olyan mintha rád öntötték volna!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, anyu nevében is :) Utólag már én sem értem, azóta ez a pulcsi a kedvenc téli felsőm! :)

      Törlés
  7. Nagyon jól áll neked ez a felső, ahogy megláttam rögtön bele is szerettem:D már csak azt szeretném kérdezni, hogy nem tudnád elküldeni a kötésmintát ami alapján anyukád kötötte?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :) Egy régi újságból választotta anyu ezt a mintát, de nagyon szívesen beszkennelem, és ha írsz egy e-mail címet, elküldöm Neked :)

      Törlés
  8. codreahanna@yahoo.com

    Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen! Anya is keresett hasonló mintát de nem volt az igazi:) Ha kész lesz a remekmű elküldöm ha gondolod. Puszii

    VálaszTörlés
  9. szia, bocsi a zavarasert, csak azt szeretnem kerdezni, hogy megtalaltad a mintat? Nem akarlak surgetni, csak mar nagyon varom:"> Kerlek ha lesz nehany perced kuldd el. Koszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ne haragudj, hogy eddig várattalak, nagyon-nagyon szégyellem, és elnézésedet kérem, csak sok elintéznivalóm volt, és bevallom kicsit ki is ment a fejemből :$ de pótoltam a mulasztást, remélem még nincs túl későn, elküldtem az e-mailt! :) Még egyszer elnézésedet kérem, nagyon nagyon sajnálom hogy ennyit késlekedtem.

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Flickr Images