Fülbevalók új élete

Imádom a gömb alakú "bedugós" fülbevalókat. Viszont a legtöbb fülbevalócsomagban, amiben van vagy 5-6 pár fülbevaló, szinte ...

Imádom a gömb alakú "bedugós" fülbevalókat. Viszont a legtöbb fülbevalócsomagban, amiben van vagy 5-6 pár fülbevaló, szinte biztosan találok ezüstszínűeket. Már rengeteget gyűjtöttem belőlük össze, akaratlanul. Most viszont új életet kezdtek, néhány körömlakkom és egy kis csillámpor jóvoltából! :)



Egy-egy pár lilát (Miss Sporty Clubbing Colours), mentazöldet (Avon Aqua Fantasy), feketét (Paloma Top Forte) és fehér-csillámosat készítettem. A fehéret előbb kifestettem Lovely Color Mania lakkal, majd egyszerűen a csillámporba mártottam :) Nekem nagyon tetszenek az új külsőt kapott kis fülbevalók! Szerintem remek ajándékötlet is - például a barátnőinknek, ha csak valami csekélységet szeretnénk adni, ami hamar készen van az utolsó pillanatokban, és egyben egyedi is.


Nektek hogy tetszik ez az ötlet?







Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Ezek után bánom, hogy anno nem vettem meg azt a hatalmas H&M-es gömbfülbevaló csomagot, pedig nagyon jó áron volt. Nagyon tetszik az ötlet, nem is tudom, miért nem jutott eszembe akkor. A fehér-csillámos pedig olyan gyönyörű lett *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is csak így hirtelen pattant ki az ötlet a fejemből, de már azon gondolkozom, a többi meglévő ékszeremet hogyan tudnám feldobni... :D Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Mennyivel jobban néznek ki... *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is sokkal jobban tetszenek így :D és a legjobb, hogy akármikor "színt válthatok" :D

      Törlés
  3. Ez nagyon ötletes :) Egyik barátnőm pedig a szemüvegkeretét festette be fekete körömlakkal, mert már unta a pirosat, és a fekete jobban tetszett neki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is nagyon jó ötlet! :) Lehet kipróbálom majd az egyik napszemüvegemmel, aminek nem tetszik már a kerete :)

      Törlés
  4. de ügyes vagy! ezzel most tökjó ötletet adtál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nagyon örülök neki! :)

      Törlés
  5. Húú, a fehér csillámos tetszik a legjobban, nagyon szuper ötlet, nekem is sok hasonló bedugós fülbim van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik! :) Nekem a lila a kedvencem, olyan mint valami kis Milka-bonbon :D

      Törlés

Flickr Images