Életképek

Egyre ritkulnak a bejegyzések, de ez nem azért van, mert feladom a "küzdelmet", ha már eddig hősiesen írtam a blogot, akkor nem ...

Egyre ritkulnak a bejegyzések, de ez nem azért van, mert feladom a "küzdelmet", ha már eddig hősiesen írtam a blogot, akkor nem most hagyom abba :D Az oka, hogy kicsit kevesebb időm jut most rá, az az, hogy nemsoká kezdődik a vizsgaidőszakom. Nem kevesebb, mint hét vizsgám lesz januárban, két hét leforgása alatt, így most szinte minden napomat tanulással töltöm, néhány hajtépést és kávéivást közbeiktatva. Vicc nélkül, nagyon-nagyon izgulok, hihetetlenül ideges vagyok, ennyire még soha nem izgultam életemben. Olyan nyomás van rajtam, hogy majd szétdurran a fejem :D


Érettségi előtt se éreztem ilyet, sőt, még a nyelvvizsgáim előtt sem. Az is fokozza az idegességemet, hogy eddig még minden vizsgán átmentem életem során - a nyelvvizsgák, a KRESZ, a forgalmi, szóval minden vizsgám sikerült. El se tudom képzelni mit fogok érezni, ha most valamelyik tárgyból ismételnem kell... próbálok nem gondolni rá, de csak ott motoszkál az agyam mélyén mindig a gondolat. A karácsonyt azonban kizárólag pihenéssel töltöttem, semmi tanulás (lehet később ezt kicsit bánni fogom, de a karácsonyt nem ronthatja el semmilyen vizsga!!!)


Az egyik barátnőm kisfiának a keresztelőjére készült ez a torta. Igaz, nem sütök tortát megrendelésre elég régóta, de a család és a közeli barátnők kivételt képeznek :)


Az idei karácsony különleges volt, ugyanis végre IGAZI karácsonyfánk van. Kiskoromban mindig az volt, de  4 éve vettünk egy műfenyőt - azt hiszem akkor vesztette el számomra igazi jelentőségét a karácsony.... Idén megmakacsoltam magam, és vettem egy fenyőtalpat, mondván hogy innen már nincs visszaút! :D Szerencsére anyuék beleegyeztek, és Viktor elkísért engem karácsonyfát venni. Ezt a duci cuki fácskát választottam, a nappali szobát pedig végre-valahára isteni fenyőillat lengi be :)


Elvan a gyerek, ha játszik... De sosem sikerült elég gyorsan mozgatni a csillagszórót, így a szívecskék mindig befejezetlenek lettek... :(


Vége az ünnepek édes nyugalmának, belevetettem magam a szociológia tanulásába (többek közt...) és ilyen finom salátákkal próbálom serkenteni az agyműködésemet. 


Remélem, Nektek is jól teltek az ünnepek! 
Van köztetek olyan, aki szintén vizsgadrukkban szenved? :D




Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. én is hasonló cipőben járok, mint te! : ) de kitartást, ennek is hamarosan vége lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ez tartja bennem is a lelket, hogy mekkora megkönnyebbülés lesz majd túl lenni ezen :)

      Törlés
  2. Nekem így befejezetlenül is nagyon tetszik a szívecske, a mézeskalács pedig irtó guszti! :D Fel a fejjel, én is átéltem hasonlót, aztán rájöttem, hogy egy uv sem a világvége, mondhatni hozzátartozik a fősulis érzéshez! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Hát remélem, ez nálam is csak az első félév nehézsége, és a következő 5 félévet könnyebben veszem majd :D

      Törlés
  3. A képeket nézve Dórika csodás Karácsonyod lehetett. Az a süti szagattó tiszta aranyos. A szívecske, pedig nagyon jó ötlet ilyet én is akarok,leutánozlak ha nem baj :DD Aztán,ha sikerült mutatok képet. A sütievéssel hasonló cipőben járok,szinte minden étkezésre azt eszek :))
    A vizsgáid miatt pedig szorítok! Biztos sikerülni fog ;) Szerencsére én csak jövőre érettségizem és nyáron nyelv vizsgázom, szóval addig még van időm. Xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az volt, csak nagyon hamar eltelt :) Dehogyis baj, ha leutánozod, azért írom ezeket a bejegyzéseket, hogy másoknak is ötleteket tudjak adni :D Szóval csak örülni tudok annak, ha valakinek annyira tetszik valamelyik ötlet, hogy ő is megvalósítja :)

      Irigyellek téged, a középiskolás évek a legnyugodtabbak! :D Néha visszamennék kicsit, és élvezném a téli meg a tavaszi szünetet, meg a tanulásmentes hétvégéket :D

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm, remélem sikerülni fog mindegyik :)

      Törlés

Flickr Images