Életképek

Tudom, vakuval nem fotózunk manikűrt, de ezt tegnap este készítettem, és (szerintem) olyan jól sikerült, hogy meg kellett örökítenem....


Tudom, vakuval nem fotózunk manikűrt, de ezt tegnap este készítettem, és (szerintem) olyan jól sikerült, hogy meg kellett örökítenem... Kellemesen csalódtam a körömlakkozási technikámban! Igaz, a fekete vonalak eléggé remegősek, még bőven van mit gyakorolnom. Tegnap megkaptam az összevont ajándékomat karácsonyra és a névnapomra: egy új fényképezőgépet. A régi már haldoklott, szegényt 5 éve vettem, és amúgy is egy nagyon kis egyszerű darab. Az új fényképezőgép egyúttal egy ösztönző ajándék is, az előttem álló vizsgákra való tanulásra ösztönöz! :D A hétvégén készítettem vele néhány képet - összehasonlíthatatlanul jobb, mint a régi. Persze ne valami hatalmas profi gépet képzeljetek el, ahhoz egyrészt túl amatőr vagyok, másrészt a költségvetésem sem engedi, hogy pl. egy több százezres Nikonnal bíbelődjek. (Előbb szeretnék elvégezni egy fotós tanfolyamot, és az igazán profi gép ráér majd, ha lediplomáztam.) Addig is szerintem ezzel a Fujifilm FinePix S2980-nal remekül elleszünk! :)


Új díszpárnák - avagy hogyan kel új életre egy csúnya, régi felső? :) 





Nektek hogy telt a hetetek? :)








Olvastad már?

8 hozzászólás

  1. Nagyon jó képek lettek! Nekem is kéne egy új gép, az enyém is elég régi és szét akar esni :S
    Jó ötlet a karkötő!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek :) Még elég bizonytalanul kattintgatok, de kezdem egyre jobban kiismerni a fényképezőt! :)

      Törlés
  2. Csuda szép képek. Nekem egy nikonom van,kis kompakt gép. Szeretem,meg úgy nyertem,de nagyon szeretnék egyszer egy tuti gépet. Szerencsés vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nagyon hozzá tud nőni az ember szívéhez egy fényképezőgép (már ha olyan fotózásmániás, mint pl. én) Szomorúan "nyugdíjaztam" az előzőt is :)

      Törlés
  3. A karkötő nagyon szuper lett! :) Az előző gép nekem is egy Fujufilm FinePix volt, csak egy régebbi széria, jó kis gép volt, használd egészséggel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Köszönöm! :) Azért választottam Fujifilm FinePixet, mert többen is ajánlották, hogy gyönyörű képeket készít, és könnyű kezelni! Igazuk is volt, nagyon szeretem :)

      Törlés
  4. Úúúú, de szép lett a manikűröd! :) Én sosem tudok magamnak ilyen szépet csinálni, tényleg béna vagyok hozzá... Viszont olyan karkötőn már én is gondolkodtam, hogy csinálok, szortíroznom kell majd a szekrényemben, aztán hátha akad valami megunt póló :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :D Először én is ilyen kishitű voltam, hogy biztos nem tudnám kilakozzni rendesen a körmeimet, (és először tényleg nagyon béna voltam) de egy kis türelem kérdése az egész :) A karkötőt egy régi megunt asztalterítő maradékából készítettem, turkálókban nagyon olcsón lehet jó anyagokra bukkanni! A legtöbb díszpárnám is újrahasznosított :)

      Törlés

Flickr Images