Életképek

Végre leesett az első hó, igaz nem volt valami nagy durranás, és nem is tartott túl sokáig, de amikor felfedeztük a lakótársammal, hogy ha...

Végre leesett az első hó, igaz nem volt valami nagy durranás, és nem is tartott túl sokáig, de amikor felfedeztük a lakótársammal, hogy havazik, csapot-papot-tanulnivalót ott hagytunk, és bámultunk kifelé az ablakon, mint a gyerekek. 




A héten szinte az összes órám elmaradt. És persze ezt már jobbára akkor tudtam meg, mikor indultam volna órára. Teljesen felesleges volt visszamennem, jobb lett volna, ha itthon maradok. Mikor a tegnapi szemináriumom is elmaradt, úgy felmérgeltem magam, hogy rendeltem egy jó csípős szalámis pizzát a Pizza Holiday-től!


A tanulnivaló csak nem fogy, eközben a szabadidőm egyre csökken, és én egyre idegesebb vagyok :) Egyre csak közeleg a vizsgaidőszak, én meg legszívesebben a hajamat tépném. Mit nem adnék, ha karácsonyra Hermione időnyerőjét kapnám ajándékba! Napi 24 óra egyszerűen nem elég. Minimum 34 kellene.


Megérkezett az egyetemista Mikulás. Mint láthatjátok, hasonlóan a legtöbb egyetemistához, ő is anyagi gondokkal küzd, de azért nem feledkezett meg rólam, és csempészett a csizmámba egy szem karamellát (amit a puttonya alján talált) és egy 2 az egyben kávét, amiből már így is hármat iszom egy nap.


Tegnap este értem haza, az "otthoni"  Mikulásom valamivel bőkezűbb volt, neki már csokira is futotta! Nagyon örültem neki, késő esti vacsoraként meg is ettem egyet! :D


Nektek hogy telt a hetetek? Szoktatok Mikulás-csomagot adni és kapni? :)






Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. dejó, a kilátásból felismertem hol laksz:)

    VálaszTörlés
  2. Gondolom a nagy sárga "Dekoráció" épületből :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cuki az otthoni mamuszkád! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nagyon szeretem, mert meleg, puha, és soha nem lépek ki belőle :)

      Törlés

Flickr Images