Párducmintás körmök

Nem igazán vagyok az a körömlakkozgatós típus. Vagyis persze, lakkozom a körmeimet, de a díszítés nálam kimerül annyiban, hogy szórok egy ...

Nem igazán vagyok az a körömlakkozgatós típus. Vagyis persze, lakkozom a körmeimet, de a díszítés nálam kimerül annyiban, hogy szórok egy kis csillámport a gyűrűsujjaim körmeire. De tegnap eljött életem nagy napja! :D Az ötletet weheartit-en láttam, és mivel este volt elég időm, gondoltam, nekiállok megvalósítani. Maximum, ha nem sikerül, ott a körömlakklemosó, és senki sem fogja megtudni.



Kellemesen csalódtam magamban. A bal kezemen a párducminta szinte tökéletes lett (a jobb kezemen már nem annyira, bal kézzel ügyetlen vagyok...) Módfelett meglepődtem. Lehet ezentúl nem fogok megelégedni az egyszínű körmökkel, és elkezdek kísérletezni néhány egyszerű mintával! :) Ehhez a manikűrhöz az essence Ultimate Pink nevű körömlakkját használtam, valamint egy fehér Lovely Color Mania lakkot, és a párducmintákhoz fekete Paloma körömlakkot. 



Nektek hogy tetszik? :) Szeretitek a párducmintás körmöket?





Olvastad már?

0 hozzászólás

Flickr Images