Karácsonyi hangulatban

Néhány olyan képet hoztam most nektek, amelyek segíthetnek ráhangolódni a közelgő ünnepekre :)

Néhány olyan képet hoztam most nektek, amelyek segíthetnek ráhangolódni a közelgő ünnepekre :)




csendélet, középpontban a rajz érettségire készített alkotásommal


ajándékdobozkák gyufás skatulyákból


gyöngysorok lógnak a szekrény fiókjának fogantyújáról


a szuvenírek között előtérbe kerültek a hógömbök


a saját mini karácsonyfám, alatta "ajándékokkal"


zenélő pici rénszarvas  ~  télapós fényképtartó


Kidekoráltam a szobámat, holnap a ház többi része következik! :)
Ti készültök már a karácsonyra?







Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Nagyon tetszik, annyira hangulatos!! :)

    VálaszTörlés
  2. Jujj, de jó kis karácsonyi hangulat! Holnap nálam is felkerül az adventi naptár és hivatalosan is megnyitom az idei ünnepi szezont:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sajnos most nincsen adventi naptáram, pedig kiskoromban odáig voltam érte! :D Anyukám csinált nekem egy házikót gyufásdobozokból, meg voltak számozva, és minden reggel találtam elrejtve bennük valami apróságot! :)

      Törlés
  3. Az ezüst cipellőcskéért odavagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2 éve vettem Bécsben a karácsonyi vásáron :)

      Törlés
  4. Úristen de gyönyörűen rajzolsz!! :)) Nagyon hangulatos kis szobád lehet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! :) Nagyon sok munkám volt ezzel a rajzzal, több hét alatt készült el :D

      Törlés

Flickr Images