Életképek

Teljesen függő lettem. Szerintem lassan kezeltetni kellene magam. Két hete sincs, hogy megnéztem az első részt, és már a hatodik évadnál...

Teljesen függő lettem. Szerintem lassan kezeltetni kellene magam. Két hete sincs, hogy megnéztem az első részt, és már a hatodik évadnál járok. Szégyellem bevallani, de múlt pénteken egy nap alatt egy évadot kivégeztem. Egyszerűen imádom, ennél izgalmasabb sorozatot még soha életemben nem láttam, ekkora hatással még talán egy történet sem volt rám (na jóóó talán a Harry Potter igen...). Viktor egyik kedvenc sorozata, és bevallom, eleinte elég betegesnek tartottam. Ekkora hülyeséget, egy sorozatgyilkos a főszereplő, és még kedvelik is az emberek... De az egyik szemináriumon kiselőadásokat kell tartanunk különböző médiaszövegekről, és két csoporttársam a Dextert választotta. Előbb-utóbb úgyis meg kell néznem, gondoltam magamban, úgyhogy Viktorral közösen elkezdtem nézni. Azóta abba se bírom hagyni! Mindenkinek csak ajánlani tudom! 



Szerencsehozó kiskanál! Viktorral tavaly a Zotter csokigyárban jártunk, Ausztriában. Ez volt a kóstolókanalunk, amivel a finomabbnál finomabb csokikat kóstoltuk. Viktor elhozta az övét. Mióta elkunyeráltam tőle, ez a szerencsehozó kabalám. Velem volt a forgalmi vizsgámon, az érettségin, és most a ZH-imra is elkísért! :)


Hű társam a mindennapokban ez a kis bőrönd. Lassan már nevet is fogok neki adni :D


Ha valamit szeretek az őszben, akkor az az, hogy elkezdődött a sütőtökszezon :P Kisebb koromban nem szerettem, de most odáig vagyok érte. Az illata pedig, ahogy sül a sütőben - egyszerűen fenséges, és valahogy megnyugtató is egyben.






Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Jó képek :) Én is imádom a sütőtököt,az elmaradhatatlan az őszhöz :D xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Ahogy mondod, nincs ősz nélküle :D

      Törlés
  2. most ez jutott eszembe a sorozatokról: http://nemkutya.com/like/61248
    ez akkor neked is ismerős érzés, nálam most a vámpírnaplók aktuális:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ezen akkorát nevettem :D néha pontosan így érzem magam! :D

      Törlés
  3. Ezt a sorozatot eddig még nem láttam, csak már így is legalább hármat nézek! Félek, hogy én is túlságosan rákattannék! :D
    Erről a bőrönd elnevezésről most eszembe jutott a Szökőhév c. film (és Lui), láttad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom én se, hogy örüljek-e annak, hogy belekezdtem vagy bosszankodjak, amiért ráfüggtem? :D Még nem láttam ezt a filmet, de rákerestem és jónak tűnik :P Lehet hétvégén megnézem!

      Törlés

Flickr Images