Csillivilli körmök

Annak ellenére, hogy nem igazán voltam először elégedett az essence Sweet as candy nevű körömlakkjával, rájöttem, hogyan érhetem ...

Annak ellenére, hogy nem igazán voltam először elégedett az essence Sweet as candy nevű körömlakkjával, rájöttem, hogyan érhetem el azt a színt, amit szeretnék. A Lovely fehér színű körömlakkjából kentem egy réteget a körmeimre, majd miután megszáradt, a halvány rózsaszín lakkból 2 réteget. Így nem lettek áttetszőek a körmeim, sokkal intenzívebb lett a színhatás. Azonban nem csinálhatok kétszer ugyanolyan körmös bejegyzést - az kicsit unalmas lenne. Elgondolkodtam, hogyan dobhatnám fel ezt a manikűrt a legegyszerűbben.



Már régóta szerettem volna csillámos körmöket csinálni - rengeteg inspiráló képet nézegettem weheartit-en. Végül emellett döntöttem: csak a gyűrűsujjaimra tettem ezüstös csillámot, a többi rózsaszín maradt. Tegnap délután 4-kor, amikor vége volt az utolsó előadásomnak, hirtelen nem tudtam, hova menjek csillámporért - még annyira nem vagyok jártas a debreceni üzletek csillámporkínálata terén. :D Aztán hirtelen eszembe jutott, hogy szinte közvetlenül a társasház mellett, ahol lakom, van egy papírbolt - csak találok ott valami csillámporféleséget, és éppen útba esik a buszmegállótól hazafelé. Egy nagyobb tégely fehéres-ezüstös csillámport vettem. 350 Ft volt, de szerintem megérte, mert ez a mennyiség nagyon sokáig elég lesz. Hogy még inkább csillogjon, egy csillámos Lovely lakkal "rögzítettem" a csillámport a körmeimen :)



Nektek hogy tetszik? Szeretitek a csillámos körmöket? :)







Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Nagyon aranyos, imádom ezt a gyűrűsujjas csillivilli megoldást, képzeld nekem is most ilyen csak barna és arany csillogó kombinációban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? :) De jó, biztosan nagyon szép! Volt még a boltban aranyszínű csillámpor is, de most csak a fehéret vettem meg (fáj is a szívem, a jövő héten biztosan megveszem az aranyszínűt is - a karácsonyi manikűr elengedhetetlen kelléke lesz :D)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik, én is nagyon szeretem a csillámos lakkokat, főleg ilyen gyűrűsujjas megoldásokban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Gondolkoztam azon, hogy esetleg a hüvelykujjaim körmére is teszek csillámport, de azt már túlzásnak találtam, így sokkal elegánsabb :)

      Törlés

Flickr Images