(Ál)csipke

Elérkezett az idei utolsó szalagtűző ideje: a volt középiskolámé, a berettyóújfalui Arany János Gimnáziumé. Nemcsak azért vettem részt raj...

Elérkezett az idei utolsó szalagtűző ideje: a volt középiskolámé, a berettyóújfalui Arany János Gimnáziumé. Nemcsak azért vettem részt rajta, mert néhány barátnőmnek most tűzték a szalagot, hanem azért is, mert ők anyukám osztályába járnak :) Szóval volt mit ünnepelni, dudával felszerelkezve indultam el a szalagtűzőre, és nagy lelkesen fújkáltam végig!
 

Erre az alkalomra szoknyát vettem fel - szerencsére az időjárás is kedvezett,  nem volt különösebben hideg. A felsőt csak aznap reggel választottam ki, és meglepődtem, milyen jól mutat felvéve. Egy elég régi, használt darab, az ujjainak a vége tölcsérszerű, kis lógó megkötőkkel - egyszóval borzalmas. Így felhajtva viszont egész jól mutat!


Szoknya: New Yorker
Harisnya: KiK
Cipő: kínai áruház
Felső: turis
Öv: egy ruhával együtt vettem


A legjobb dolog a szalagtűzőben talán az volt, hogy együtt lehettem három középiskolai barátnőmmel. Sajnos négyesben nem csináltunk képet, de ami késik nem múlik :) Nagyon hiányzott már a társaságuk, és jó volt egy kicsit együtt lenni, nosztalgiázni, mivel tavaly ilyenkor nekünk tűzték a szalagot.


Anyu osztálya orosz táncot táncolt - hihetetlenül jó volt, nekik volt a legnagyobb sikerük. És ezt nem csak azért mondom, mert elfogult vagyok, a közönség egyedül ezt az egy táncot tapsolta végig. Olyan akrobatikus elemek voltak benne, hogy majd leszédültem a székről, és nem csak én voltam így vele! Szívesen megnézném még jó párszor, és majdnem olyan büszke vagyok rájuk, mint amennyire anyu :D Ezt a gyönyörű virágkosarat kapta tőlük.





Olvastad már?

12 hozzászólás

  1. Szia!
    Én még csak ma találtam rá a blogodra, de csudaklassz! Nagyon tetszenek a bejegyzéseid :)
    Nagyon csini voltál ebben a ruhában, én addig észre sem vettem, hogy fel van hajtva az ujja, amíg nem írtad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök hogy így gondolod, és hogy tetszenek a bejegyzések! :) Ennél nagyobb öröm szerintem nincs is, mint amikor ilyen pozitív visszajelzést kapunk! Bearanyozta a napomat! :)

      Törlés
  2. szupi ruci:D mindjárt belemélyedek a blogodba,ha már feliratkoztam a követőid közé:D

    VálaszTörlés
  3. Hú, de jól nézel ki! Tök jó lett ez a szett! Abszolút az én stílusom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Mostanában (mióta "öregszem") stílusváltáson megyek keresztül, lassan de biztosan, de úgy érzem a jó irányba tartok! :D

      Törlés
  4. Gyönyörű szoknyád van :)
    Köszi a kommentet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a kedvenc szoknyám :) Én köszönöm, hogy benéztél!

      Törlés
  5. Nagyon jól összepasszol ez a felső a szoknyával! Csinos voltál! :)

    VálaszTörlés

Flickr Images