Prága & Karlovy Vary

Éppen fél éve volt, hogy ellátogattunk a sulival Prágába. Ez már a harmadik ilyen kirándulásom volt: először Rómában jártunk, a következ...

Éppen fél éve volt, hogy ellátogattunk a sulival Prágába. Ez már a harmadik ilyen kirándulásom volt: először Rómában jártunk, a következő évben Párizsban, idén a tavaszi szünetet pedig Csehországban töltöttük.


Sajnos nem mondhatom, hogy ez volt minden idők legjobb "tavaszolása" - persze nagyon boldog vagyok, hogy ide is eljuthattam. De sajnos indulás előtt néhány nappal belázasodtam, és bár kicsit jobban lettem indulásig, végigbetegeskedtem az egész utat. Az időjárás sem volt éppen kegyes: egyfolytában csepergett az eső és nagyon hideg szél fújt. Mi pedig alig vittünk magunkkal meleg ruhát. Karlovy Varyban még hó is esett húsvét vasárnapján! Ráadásul az idegenvezetőnk sem volt éppen a legjobb. Volt, hogy órákra magunkra hagyott minket, mert találkozója volt. Úgy volt, hogy megyünk sörfőzdébe - erre végül nem került sor, csak egy sörözőbe ülhettünk be. Sajnos az aranyművesek utcácskáját sem néztük meg, pedig nagyon kíváncsi voltam rá. Prága ennek ellenére tetszett nekem, bár egy kicsit Budapestre emlékeztet. Szeretnék egyszer visszatérni ide nyáron, vagy kora ősszel, amikor szép idő van, biztosra veszem hogy úgy egészen máshogy látnék mindent! :)


 Magassarkú bokacsizmában jártam végig ezeket a lejtős utakat - a macskaköveseket is!


Az utolsó két kép már Karlovy Varyban készült. Ez a város sokkal inkább elnyerte a tetszésemet, mint Prága. Talán a napos idő is közrejátszott ebben - pedig még a hó is esett, a napsütés ellenére. Nincs olyan tömeg és zsúfoltság, és valahogy "természetesebb", mint Prága. Elmentünk az Erzsébetfürdőbe is - hát, abban kicsit csalódtunk, mert egy átlagos uszoda volt, belül az épület pedig úgy nézett ki, mint egy elhagyatott elmegyógyintézet. De legalább elmondhatjuk, hogy fürödtünk Karlovy Varyban. :)



Ti jártatok már Csehországban? :)







Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Pár éve én is jártam Prágában, szerencsére egész szép időt sikerült kifognunk, nekem nagyon tetszett a város! Tervezem, hogy a párommal is visszamegyünk oda! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen visszamegyek még én is, mert nagyon sok mindent nem sikerült megnéznem! :)

      Törlés

Flickr Images