Két és fél éve volt: Róma

Két és fél éve annak, hogy részt vettem életem első "nagyszabású", többnapos külföldi útján. Az iskolámban minden évben, a...

Két és fél éve annak, hogy részt vettem életem első "nagyszabású", többnapos külföldi útján. Az iskolámban minden évben, a tavaszi szünet alatt egy külföldi utazást szerveznek, és én először ezen vettem részt. Olaszországba mentünk, első nap Velencében voltunk. Gyönyörű város, reményeim szerint februárban visszatérhetek ide megint néhány napra! :) Ezután elfoglaltuk a szállásunkat Rómában. Róma a kedvenc városom. Régen Párizsért voltam odáig, volt szerencsém oda is eljutni (arról is fogok majd írni), és akkor rájöttem, hogy Rómát még jobban szeretem! Nem tudom szavakba foglalni miért. Hazafelé megálltunk Firenzében, ahol sikerült a lányokkal eltévednünk - emlékezetes utazás volt, az biztos :)



Sajnos a gondolázást nem volt alkalmam kipróbálni, de ha visszatérek Velencébe, feltétlenül sort kerítek rá!




Ti voltatok már Olaszországban? :)







Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Igen,voltam többször is.Voltam Rómában tavaly ,amiről sorozatot inditottam a blogomon,és köszi a kommentet :) Ezenkívül voltam nyaralni Lido di Jesoloban és 4 évvel ezelőtt és most februárban a Velencei karneválon :))!Imádom Olaszországot,és remélem mindkettöknek teljesül a kívánsága a Trevi kútba dobott érme miatt. ;)Jó lenne visszatérni :)))Bár én megfogadtam,hogy mindenképpen visszatérek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó neked! :) Én is szívesen elmennék egyszer nyáron az olasz tengerpartra. Ha minden jól megy, februárban részt vehetek a velencei karneválon, mert még nyáron nyertünk barátommal egy utalványt a Mozaik utazási iroda jóvoltából, és valószínűleg a karneválra fogjuk felhasználni, ha a munkahelye és az egyetemi tanulmányaim megengedik :D Már alig várom! :)

      Törlés
  2. Rómában én is voltam és imádtam a kirándulás minden percét. Velencei karneválra is sikerült eljutnom, azt is élveztem. Mi 5en mentünk gondolázni, 10€-ba fájt fejenként így (100€ -ról lealkudtuk 50€-ra). Nálam ami olasz, az eleve szerelem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértelek, én is nagyon szeretem Olaszországot, remélem még jó párszor lesz alkalmam visszatérni ide! :) Már nagyon izgatott vagyok, éppen ma megyek az utazási irodába, és remélhetőleg le is foglalom az utat a karneválra! :) Ha jó idő lesz, biztosan gondolázunk majd egyet :D

      Törlés

Flickr Images