Keep calm

Itt volt az ideje elkészítenem a motivációs feliratomat az új szobámba. Itt már láthattátok, hogy az otthoni szobámban mi van az ágyam f...

Itt volt az ideje elkészítenem a motivációs feliratomat az új szobámba. Itt már láthattátok, hogy az otthoni szobámban mi van az ágyam fölött - most kicsit kevésbé komoly idézetet választottam. Barney Stinson adta az ötletet ("When I get sad I stop being sad and be awesome instead") Nagyon sokáig kerestem a Keep Calm megfelelő betűtípusát, lehet hogy nem ez az, de végül emellett döntöttem! :D A megszokott módszerrel "negatívban" nyomtattam ki a betűk körvonalát - és a koronát. A korona apró darabkáinak kivágásával nagyon megszenvedtem! A felirat sajnos ferde lett kicsit, de szerintem annyira nem feltűnő (lusta voltam méricskélni...)




A munka legnehezebb része... :)



Nektek hogy tetszik? :) Ti hogyan dekoráljátok a szobátok falát?





Olvastad már?

10 hozzászólás

  1. Iszonyú jó lett, nagyon tetszik! :DD

    VálaszTörlés
  2. nagyon ötletes és tetszik a szobád ezen része :)

    VálaszTörlés
  3. IMÁDOM!Nekem is kell ilyen ráadásul most <3!
    xoxo:Yvett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Ha majd te is csinálsz egy hasonlót, remélem mutatsz róla képet :)

      Törlés
  4. hát ez valami eszméletlen jó! pont most gondolkoztam, hogy mi kéne a falamra, azt hiszem az inspiráció már megvan! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :D Nagyon örülök, hogy ez megadta az alapötletet! :))

      Törlés
  5. Egyébként ezt mivel ragasztottad fel? :)
    Van egy nagy üres falrész a szobámban, amire én is készítenék hasonlót... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszerű stiftes papírragasztóval ragasztottam fel! :) Így a felirat könnyen leszedhető a falról, ha már meguntad, és nem nagyon hagy nyomot a falon sem :)

      Törlés

Flickr Images