Életképek

Az utóbbi időben teljes időzavarban vagyok. Másoknak most van az őszi szünet, nekem viszont az egyetemen tanítás van (de nem panaszkodom...

Az utóbbi időben teljes időzavarban vagyok. Másoknak most van az őszi szünet, nekem viszont az egyetemen tanítás van (de nem panaszkodom, mert előtte majdnem két hétig otthon voltam, konzultációs hét és október 23. miatt). Az idő is egyre hűvösebbé válik, lassan előkerülnek a szekrényből a vastag télikabátok. Viktoréknál még a hó is esett. Nagyon nem bírom ezt az időjárást - de szerencsére az ősznek is vannak előnyei: jól esik összekucorodni egy meleg takaró alatt, gyertyát gyújtani, és hallgatni ahogy odakint esik az eső. (Kimenni már annál kevésbé kellemes).


Mostanában nagyon rákaptam a párologtatásra, a debreceni szobámban ezt az illóolajat szoktam használni. Lemon Cake a neve, pedig inkább egy karácsonyi mézes süteményre emlékeztet az illata. Az otthoni szobámban fahéjas almás illóolajat szoktam használni párologtatásra - imádom az ilyen télies, "karácsonyos" illatokat! :)


A biciklim :) Nagyon szeretem, sok kalandot éltünk át együtt :D Használtan vettük, még kiskoromban, de szerintem ahhoz képest jó állapotban van, csak kicsit zörög ha hepehupás az út. Csúnya zöld színe volt, de lefestettük ezüst festékkel néhány éve. 

video

Gömböc nagyon izgatott lett, amikor megérkezett a tollfelvásárló! :)




Olvastad már?

6 hozzászólás

  1. Én mézeskalácsos illóolajat párologtatok. Én is imádom a karácsonyi illatokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most én is mézeskalácsosat keresek, de sehol nem találok... :((

      Törlés
  2. A biciklis kép nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Még tavaly ősszel csináltam ezt a fotót.

      Törlés
  3. Szeretem a képeidet, mert nagyon hangulatosak. :) (Olyan lila bögrém nekem is van. :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy tetszenek! :) Imádom azt a bögrét :P

      Törlés

Flickr Images