Életképek

Sajnos nem éppen életem legboldogabb hetén vagyok túl, de persze panaszra sincsen okom, hiszen ezen a héten is történtek nagyon jó dolgo...

Sajnos nem éppen életem legboldogabb hetén vagyok túl, de persze panaszra sincsen okom, hiszen ezen a héten is történtek nagyon jó dolgok. Azokat a képeket szeretném most megmutatni nektek, melyek megmutatják, mi volt az a dolog, ami az adott napon jókedvre derített.


Viktor a múlt héten új állást kapott... Büszke vagyok rá, és együtt örülök vele, ugyanis végre a saját szakmájában sikerült elhelyezkednie, komoly munkát végez, és szereti is. Csak egy baj van: Simontornyán dolgozik, ami ugye nagyon messze van Berettyóújfalutól. Vasárnap délután értek haza, és hétfőn már mentek is vissza.. Én általában vasárnap délután indulok be Debrecenbe, de most apukám volt olyan kedves, és hétfő reggel kocsival bevitt, hogy vasárnap együtt tudjunk lenni :) Rossz dolog volt elválni Viktortól, főleg hogy csak néhány órát lehettünk együtt, de legalább hétfő reggel láttam egy gyönyörű napfelkeltét a kocsiból.

Kedd


Imádom a Büszkeség és balítéletet. A könyvet is olvastam, de a film egyenesen elvarázsol, akárhányszor meg tudom nézni az összes részt, újra és újra. Nem az új verzióért vagyok ennyire odáig, de gondolom erre mindenki rájött már, hanem a hat részes minisorozat-változatért. 

Szerda


Kicsit megbetegedtem a héten, valahol sikerült ugyanis rendesen megfáznom. Ezért szerdán nem mentem be az óráimra (nincs több lógás ezentúl!!!!) hanem otthon maradtam, és pihentem. A virágos bögrében gőzölgő Neo Citran hamar meggyógyított, és még a szobám kiporszívózására is maradt energiám! :)

Csütörtök


Ez a napom boldog várakozással és kuponrendezgetéssel telt, azt hiszem nem is kell különösebben magyaráznom, hogy miért.. :)

Péntek


A Glamour-napi rohangálás méltó zárásaként barátnőmmel felhasználtuk a McCafé-s kuponjainkat. Én egy finom cappuccinót ittam.

Szombat


Viktor péntek éjszaka érkezett haza Simontornyáról (sajnos vasárnap délelőtt már indult is vissza...). De legalább a szombatot együtt tudtuk tölteni :) Nagyon szép idő volt, meglátogattuk Viktor nagyszüleit, és játszottunk kicsit a törpenyuszikával. Ami nem is annyira törpe már! :D

Vasárnap


Ez a vasárnap kivételesen nagyon jó volt, ugyanis most nem kell visszamennem Debrecenbe. Konzultációs hét van az egyetemen, tehát most van nekünk az őszi szünet! Életemben nem volt még ilyen hosszú az őszi szünetem, legközelebb október 24-én lesz tanítás, tehát majdnem két hétig pihenek! Igaz, főleg tanulással kell töltenem ezt az időt, mert rengeteg a kötelező olvasmányom, és jönnek a ZH-k... de ezt a vasárnapot még nyugodt filmnézéssel töltöttem, sütemény és kávé társaságában. 


Nektek hogy telt az elmúlt hetetek? :) 





Olvastad már?

4 hozzászólás

Flickr Images