Nyárbúcsúztató

Olyan ember vagyok, aki elvesztegetettnek érzi az idejét, ha az nincsen megörökítve fényképeken. Hiszen az apró dolgokról, amelyeket n...

Olyan ember vagyok, aki elvesztegetettnek érzi az idejét, ha az nincsen megörökítve fényképeken. Hiszen az apró dolgokról, amelyeket nem tartunk fontosnak, hamar megfeledkezünk, ha nincsen semmi, ami emlékeztet rájuk. Ilyen apró dolgok teszik széppé az életet, és mégis elsiklunk felettük. Összegyűjtöttem az idei nyár legjobban sikerült, illetve a legfontosabb képeit, amelyek segítenek majd visszahozni a nyár emlékeit a hideg téli napokon.


Ezek nélkül "csak" annyit tudnék elmondani a nyaramról, hogy: voltam Görögországban, meg eltöltöttem a csajokkal Egerben egy hosszú hétvégét. Persze ez nem panasz, hiszen szerencsés vagyok hogy ezt is átélhettem. Így viszont emlékezni fogok a nyáron tett sétákra, a jéghideg limonádéra, amit Viktor csinált nekem, a naplementékre, és arra, amikor Gömböc felugrott mellénk a hintaágyra :) Emlékezni fogok az új dolgokra, amiket kipróbáltam: életemben először idén nyáron ülten jet-skin, és bobon. A legnagyobb tanulság pedig: a tequila legjobb felhasználási módja az, ha gumicukrot áztatunk benne! :D És még valami, amiről nem készült fénykép: a Magyarországon kapható "pumpedli" pillecukor teljesen alkalmatlan arra, hogy az amerikai marsmallow-hoz hasonlóan, nyárson próbáljuk megsütni!


Összességében nem mondhatom, hogy unalmas nyaram volt. Kicsit bánom, hogy vége van. Ez volt életem leghosszabb nyári szünete, és mégis ez telt el a leggyorsabban... Félek már soha többé nem lesz ilyen gondtalan és pihentető nyaram! :D De remélem, ez a félelmem alaptalan. 


Remélem, nektek is jól telt a nyaratok! Ti is szeretitek
megörökíteni fényképen az apró dolgokat?






Olvastad már?

0 hozzászólás

Flickr Images