Gyors banános süti

Sokáig nem írtam, tudom. Ennek az az oka, hogy 2-án gólyatáborba mentem, 6-án jöttem haza, és még azóta is azt pihenem :) Mióta hazajöttem...

Sokáig nem írtam, tudom. Ennek az az oka, hogy 2-án gólyatáborba mentem, 6-án jöttem haza, és még azóta is azt pihenem :) Mióta hazajöttem, szinte csak eszem és alszom. De szó sincs arról, hogy abbahagynám a blogírást, hisz még csak most jövök bele igazán. Nem szeretném feladni! Egy gyors sütemény receptjét osztom meg most veletek, ami akár kaphatná a Vakondtúrás szelet nevet is, mivel a Vakondtúrás torta receptje alapján készült. Nagyon könnyű elkészíteni, és ha elkészült, nagyon hamar eltűnik a tányérról. Ez a kedvenc sütim.



Nem sok minden kell hozzá: 6 tojás, 6 evőkanál kristálycukor, 4 evőkanál finomliszt, 2 evőkanál kakaópor (ezekből piskótatésztát készítünk, és kivajazott tepsiben megsütjük) valamint 4 banán, 1 csomag kakaós tortadara és fél liter Hulala habtejszín. Miután a piskóta megsült, kicsit hagyjuk hűlni. A Hulalát ízlés szerinti mennyiségű porcukorral, vagy porcukor nélkül kemény habbá verjük, és óvatosan beleforgatjuk a tortadarát. A banánokat meghámozzuk, hosszában kettévágjuk őket, és hogy ne barnuljanak meg, egy pillanatra citromlébe mártjuk őket. A félbevágott banánokat a piskótára rakosgatjuk, a tetejére jön a tortadarás tejszínhab, és készen is van. Néhány órára ajánlott betenni a hűtőbe, hogy könnyebben lehessen szeletelni. Tálalás előtt én megszórtam a tetejét cukrozatlan kakaóporral. Isteni finom :)



Ismeritek ezt a receptet? Ki fogjátok próbálni? :)





Olvastad már?

1 hozzászólás

  1. Nagyon guszta, most megennék vagy két-három darabot!

    VálaszTörlés

Flickr Images