Visszatérés: Sarti fotónapló

Majdnem feladtam! Úristen, majdnem abbahagytam ezt a blogot is! De rájöttem: kitartóbbnak kell lennem. A nyaram nagyon eseménydús volt, úg...

Majdnem feladtam! Úristen, majdnem abbahagytam ezt a blogot is! De rájöttem: kitartóbbnak kell lennem. A nyaram nagyon eseménydús volt, úgy gondolom, a görögországi nyaralás külön bejegyzést érdemel, még akkor is, ha nem olvassa senki, és csak magamban beszélgetek :D De bízom benne, hogy ez a helyzet idővel változni fog! :) Remélem, ezek a képek meghozzák a kedveteket ahhoz, hogy Sartit válasszátok a következő nyaralásotok célpontjának, mert egy igazi kis "ékszerdoboz": türkizkék vízzel, puha homokkal, virágokkal és gyönyörű növényzettel, nem is beszélve a környéken megbújó számtalan aprócska öbölről, amelyeket robogóval lehet felfedezni, és úgy érezhetjük magunkat, mint egy földi paradicsomban.



Kicsit a fotózás tekintetében elragadtattam magam... be se merem vallani, hány képet készítettem egy hét alatt. (Na jó, bevallom! Durván ezerkétszázat! De hát most jártam először Görögországban!) A barátom nagyon türelmes volt, de szerintem párszor kísértésbe eshetett, hogy kiüsse a fényképezőgépet a kezemből, egyenesen bele a tengerbe. Tudniillik, ő utál fotózkodni. Pedig nem is magunkról készítettem a legtöbb képet, hanem a tájról, meg durván Sarti minden második házáról, kapujáról, ablakáról, virágáról, stb. Viktor szerint ha még egy hetet maradtunk volna, nem lett volna Sartinak olyan része, amit ne fényképeztem volna le legalább kétszer! :D Búvárkodtunk (bár a víz olyan tiszta volt, hogy le lehetett látni az aljáig), rengeteget úsztunk, frizbiztünk, jet-skiztünk, kipróbáltuk a waterballt, beástuk egymást a homokba, bazároztunk, jókat ettünk, és napoztunk egész nap! Remélem, jövőre is eljutunk a tengerpartra!



Ti merre voltatok idén nyaralni? 
Voltatok már Görögországban? :)




Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. Én idén csak a Balatonig jutottam el, de tavaly Ciprust hódítottam meg. : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ciprus biztosan nagyon gyönyörű! :) Én meg tavaly voltam a Balatonnál a barátnőmmel, idén is akartunk menni, de sajnos nem jött össze :(

      Törlés

Flickr Images