DIY karkötők

Nagyon tetszenek a mostanában divatos gyöngykarkötők, de sajnos a boltban kaphatóak közül általában mind nagy nekem, ugyanis elég vékony...

Nagyon tetszenek a mostanában divatos gyöngykarkötők, de sajnos a boltban kaphatóak közül általában mind nagy nekem, ugyanis elég vékony a csuklóm. És az áruk sem éppen kedvező. Ezért fogtam a megunt gyöngysoraimat (biztosan mindenkinek van otthon néhány!), lebontottam őket, és gumis damil segítségével (néhány száz forintért kapható) karkötőket csináltam belőlük. Már nagyon sokat elkészítettem, különböző színekben.



A fenti képen az egyik kedvencem látható! A kék gyöngyök eredetileg fehérek voltak (lásd a felső képen, a legnagyobb fehér gyöngy), de körömlakkal befestettem őket, és vékony hegyű alkoholos filccel trópusi motívumokat rajzoltam rájuk: pálmafát, hibiszkusz virágot.


Nektek hogy tetszenek ezek a karkötők? :) Csináltatok már hasonlót?





Olvastad már?

4 hozzászólás

  1. Ezek nagyon jól néznek ki, főleg az utolsó! : ) Nagyon ügyes vagy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek! :) Nem nagy ügyesség kell hozzá, inkább csak türelem :)

      Törlés
  2. Szia!
    Most akadtam a blogodra és sok új ötletet találok Nálad. A karkötőkészítés nagyon egyszerű ezzel a gumis damilra fűzött módszerrel. Az egyszerűségét megmutattam Én is egy korábbi posztomban:
    http://ruraleve.blogspot.hu/2012/11/gyorsangyongy.html

    Kukkants be hozzám egy pillanatra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy benéztél hozzám, én is most olvasgatom a blogodat, és nagyon tetszik :)

      Törlés

Flickr Images