Próba, egy, kettő...

Igazság szerint ez már a sokadik blogom... Mindig elhatározom, hogy belekezdek egybe, aztán néhány hónap után megunom és feladom a küzd...


Igazság szerint ez már a sokadik blogom... Mindig elhatározom, hogy belekezdek egybe, aztán néhány hónap után megunom és feladom a küzdelmet, de remélem, most végre megértem a nagy feladatra. Van néhány kedvenc blogom, amelyeket rendszeresen olvasok, és olyankor mindig érzek egy hatalmas késztetést, hogy én is belevágjak. Igazából nem is a kezdetek miatt félek, hanem inkább amiatt, hogy nem lesz türelmem folytatni! Meg attól, hogy senki nem fogja olvasni a bejegyzéseimet, és duruzsolhatok itt magamban :D

A névválasztás elég nehezen ment, és elég furcsa is persze, mert nem csak magassarkú topánkákról és tortákról fogok írni, csak ez a két dolog, ami a leginkább jellemez engem. Mivel nagyon alacsony vagyok, szinte mindig magassarkúban szaladgálok (még vezetni is magassarkúban szoktam általában), a hobbim pedig az otthoni cukrászkodás, de még elég kezdetleges szinten állok. Megmutatom a tortát, amit a múlt héten alkottam - remélem, mindenki felismeri benne Hamupipőkét :)



Kezdetnek nagyjából ennyi. Remélem, képes leszek folytatni! :) Puszi





Olvastad már?

2 hozzászólás

  1. tetszik a torta:) én is cukrász vagyok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) De jó, végre legalább elmondhatom, hogy szakmai szemmel nézve is egész jókat alkotok! :)

      Törlés

Flickr Images